سرویس: غیر تولیدی 10:17 - شنبه 27 مهر 1398

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی:

افزایش ۱۰۰ درصدی زائران اربعین توطئه مذبوحانه دشمن را شکست

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان تلاش کردند مانع برگزاری بزرگترین همایش بشری شوند که با افزایش ۱۰۰ درصدی زائران اربعین نقشه آنها شکست خورد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به اهمیت و ثواب زیارت عتبات عالیات در اربعین حسینی اظهار داشت: چند سالی است که همایش بزرگ اربعین بر تن استکبار جهانی لرزه انداخته است.

وی افزود: دشمن با فریب و توطئه می خواست مانع برگزاری همایش اربعین حسینی شود که با هوشمندی مردم عراق در اطاعت از مرجعیت این توطئه شکست خورد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرکت دو میلیون زائر در مراسم حج گفت: با تمام امکاناتی که آل سعود هزینه می کند دو میلیون نفر در مراسم حج شرکت می کنند این در حالی است که امسال بالغ بر چهار میلیون نفر فقط از کشور ایران در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرده اند تا بزرگترین همایش بشری شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه امسال با افزایش صددرصدی حضور زائران در مراسم اربعین حسینی مواجه هستیم، تصریح کرد: از آنجا که موکب ها و امکانات کشور میزبان پاسخ استقبال شیعیان جهان را نمی دهد بنابراین توصیه می شود که زائران سفر خود را کوتاه کنند تا این همایش بزرگ جهانی به شایسته ترین صورت ممکن برگزار شود.

موسوی لارگانی اضافه کرد: همین که زائری نیت زیارت عتبات عالیات را داشته باشد مشمول ثواب الهی می شود و با توجه به ازدحام جمعیت توصیه می شود زوار از هر مسافتی که طی کردند سلام دهند که ثواب سفر از نظر خاندان عصمت و طهارت مخفی نخواهد ماند.

مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.