سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:16 - جمعه 26 مهر 1398

توصیه های پلیس آگاهی:

زائران اربعین از خرید و فروش ارز توسط سودجو پرهیز کنند

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی گفت: زائران اربعین می بایست از خرید و فروش ارز از افراد سودجو پرهیز کرده و دقت کنند که ارز جعلی خریداری نکنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ شهاب امینی با اشاره به افزایش چشمگیر مشتاقان زیارت حرم اباعبداله الحسین (ع) اظهار کرد: زائران عزیز می بایست توجه بیشتری به کودکان و افراد کهنسال داشته و هر یک از افراد خانواده و همراهان توجیه شوند تا در صورت گم شدن، بتوان به راحتی هویت فرد را شناسایی و به خانواده وی اطلاع داد.

وی در ادامه به لزوم تهیه ارز مورد نیاز از بانک ها و صرافی های مجاز قبل از حرکت به سمت مرزهای چهارگانه اشاره کرد و گفت: زائران می بایست از خرید و فروش ارز از افراد سودجو و فرصت طلب پرهیز کرده و دقت کنند که ارز جعلی خریداری نکنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا همچنین از زائران خواست به تبلیغات دروغین مندرج در آگهی ها و فضای مجازی مبنی بر سفر آسان به عتبات عالیات توجه نکرده و اطلاعیه های رسمی ستاد مرکزی اربعین، سازمان حج و زیارت و پلیس را ملاک عمل قرار دهند.

سرهنگ امینی در پایان توصیه کرد: زائران در حفظ و نگهداری اموال و مدارک هویتی خود دقت لازم را داشته و تلفن همراه خود را در زمان شارژ به حال خود رها نکنند.

مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.