سرویس: غیر تولیدی 10:30 - چهارشنبه 24 مهر 1398

موج عشق و دلدادگی در موکب طریق الحسین(ع)، حال و هوای نایین را کربلایی کرد

برپایی موکب برای مسافران و زائران امام حسین( ع) که از مرزهای شرقی و یزد به نایین می رسند، حال و هوای این شهر را کربلایی کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین میرزابیگی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: در شهرستان نایین و در صحن امامزاده سلطان سید علی (ع) برای اولین بار موکب برپا شده تا زائرانی که مسیر زاهدان تا یزد را پیموده وبه نایین می رسند، در این موکب خستگی راه را از تن بیرون کنند.

مسئول موکب طریق الحسین نائین ادامه داد: برای شهرستان نایین و همچنین امامزاده واجب التعظیم، افتخاریست که شاهد حضور زائران امام حسین (ع) باشد.

وی همچنین به اقدامات و خدماتی که در این موکب برای زائران انجام می شود اشاره ای کرد و گفت: پذیرایی ما از این زائران بسته به زمان رسیدن آن‌ها به نائین خواهد بود، اگر صبح وارد نائین شوند به آن‌ها صبحانه و اگر ظهرتا شب با عصرانه از آن‌ها پذیرایی می‌کنیم؛ به دلیل اینکه مسافت میرجاوه تا نائین طوری است که معمولا بعد از ظهر تا صبح به نائین وارد می‌شوند.

مسئول موکب طریق الحسین نائین درباره نحوه تأمین هزینه‌های این موکب نیز گفت: برخی از دوستان محب اهل بیت در نائین و اصفهان و همچنین مردم نائین از هر جهت به ما در برپایی این موکب کمک کرده‌اند.

میرزابیگی در پاسخ به این سوال که این موکب تا چه زمانی برپا خواهد بود، اظهارکرد: ما تا هرساعت و هر زمانی که زوار حضور داشته باشند، آماده خدمت‌رسانی خواهیم بود؛ ضمن آنکه فعلا برنامه‌ای برای بازگشت مسافران نداریم، اما این آمادگی وجود دارد که میزبان آن‌ها در مسیر برگشت هم باشیم.

وی در پایان ادامه داد: خستگی ما زمانی برطرف می شود که، دست نوشته هایی از طرف مسافران زائران جمع آوری می شود که تقریبا تمام آن ها از میزبانی ایرانی ها و مسئولان و دست اندرکاران موکب طریق الحسین، رضایت دارند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.