اصفهان شرق

اول انقلاب با منافقان گول خورده و اکنون با منافقان حرام خورده رو به رو هستیم

کدخبر: 185537
1398/07/13 در ساعت 14:38

به گزارش اصفهان شرق؛  حاج حسین یکتا در یادواره ۷۲ شهید شهر کوهپایه اظهار کرد: بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب پرچم شهدا بالاست و در آن شکی نیست و جواب همه خون ها را به گفته امام خمینی(ره) حضرت سید الشهداء(ع) می دهند.

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه یک قطره خون شهدا هدر نرفته است، اظهار کرد: حضور در یادواره شهدا نه رزق و نه قسمت است بلکه دعوتی از شهداست؛ که باید به حکمت حضورمان فکر کنیم.

وی با اشاره به جایگاه والای شهیدان، افزود: درخواست یک ارمنی از فرزند خود که با تابوت شهید گمنام دفن شود مصداق های این چنینی همه نشان دهنده این است که پرچم شهدا بالاست.

حسین یکتا در ادامه با بیان اینکه از جنگ ۳۳ روزه به جایی رسیده است که حتی می ترسند که با ما جنگ کنند، افزود: سراشیبی دشمن و افول امریکا به سرعت بالا شروع شده است.

راوی دفاع مقدس عنوان کرد: ترامپ سال گذشته  گفت در ایران جشن کریسمس را در تهران می گیریم؛ صدام هم گفته بود سه روزه تهران را می گیریم، بن سلمان هم گفته بود امسال جنگ و شلوغی را به تهران میکشیم اما جنگ کجاست؟

وی افزود: اول انقلاب با منافقان گول خورده رو به رو بودیم اما اکنون  با منافقان حرام خورده رو به رو هستیم  اما این هم می گذرد و انقلاب پر قدرت به پیش می رود.
حسین یکتا اذعان کرد: شهید حججی بی سر آمد اما در دنیا سری در سرها شد؛ از جایی دشمن نمی خورد که نمی فهمد و در لحظه ای که فکر نمی کنی کمک می شود و کمکی که اندازه اش را هم فک نکنیم.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا بعد از شهادت دستشان باز می شود،  تصریح کرد: تا امروز شما برای امام حسین(ع) عزاداری بر پا کردید اما اربعین خودش امام حسین روضه گرفته و شرکت انبوه در اربعین حج واجب است؛ زشت است که امام حسین روضه بگیرد و کسی از این روضه جا بماند.

وی با بیان اینکه حتی یک ذره هم نظر خدا نسبت به انقلاب اسلامی برنگشته است، خاطرنشان کرد: این ما هستیم که در دلمان پرده حجاب های اکبر آمده و شبهه آمده است.

انتهای پیام/