سرویس: جهادومقاومت 13:49 - شنبه 13 مهر 1398

روایتی متفاوت از یک مدافع حرم؛

شهیدی که هنگام استفاده از فضای مجازی وضو می گرفت

همسر شهید مسلم خیزاب گفت: شهید وقتی می خواست از فضای مجازی استفاده کند حتماً وضو می گرفت و معتقد بود که این فضا آلوده است و شیطان انسان را در این فضا وسوسه می کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ همسر شهید مسلم خیزاب در یادواره 72 شهید شهر کوهپایه با بیان اینکه شهید خیزاب مدت یک سال از تحصیل خود را در شهر کوهپایه پشت سر گذاشت، پ اظهار کرد: هر کجا که دین در خطر باشد عاشق علی بن ابی طالب(ع) با تمام وجود به میدان می آید و از کسی نمی ترسد.

وی افزود: ما می توانیم از مدافعان حرم یک قدم جلوتر حرکت کنیم؛ چرا که مدافعان حرم فقط از شهدای دفاع مقدس تمسک می جستند و در آخر هم به فیض شهادت رسیدند، اما ما شهدای مدافع وطن و حرم و دفاع مقدس را داریم.

همسر شهید مسلم خیزاب در مورد ویژگی های همسر خود عنوان کرد: عشق به خدا و اهل بیت(ع) یکی از ویژگی های بارز شهید بود؛ شهید خیزاب تحت هر شرایط نماز را اول وقت برگزار می کرد و در هر کاری گوش به فرمان مقام معظم رهبری بود.

وی با بیان اینکه شهید بعد از شهادت وصیت کرد پوشیه بزنم که دشمن از دیدن من شاد و دوست ناراحت نشود، خاطرنشان کرد: شهید وقتی می خواست از فضای مجازی استفاده کند حتماً وضو می گرفت و معتقد بود که این فضا آلوده است و شیطان انسان را در این فضا وسوسه می کند.

همسر شهید خیزاب در پایان اذعان کرد: این امنیت و آرامش نعمت بزرگی است و بیاید این دو را قدر بدانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.