سرویس: اخبار شهرستان 19:50 - پنجشنبه 11 مهر 1398

در شهر حسن آباد برگزار شد؛

سومین اردوی جهادی کانون جهاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در جرقویه علیا

اردوی جهادی کانون جهاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به دو روز در شهر حسن آباد برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، دکتر مهرداد زینلیان، عضو هیات علمی دانشکده پزشکی و سرپرست کانون جهاد سلامت دانشگاه در گفتگویی، هدف تشکیل این کانون را آشنایی دانشجویان نخبه این دانشگاه با محرومیت‌های جامعه و تربیت نیروهای جهادی کارآمد جهت محرومیت زدایی از جامعه عنوان کرد.
همچنین مهدی هادیان، دبیر کانون جهاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مناطق تحت پوشش این اردوی جهادی را مشتمل بر ۴۳ روستا و سه مسیر عشایری و جمعیتی بالغ بر ده هزار نفر واقع در دهستان های برف انبار و پیشکوه و پشتکوه موگویی از شهرستان فریدونشهر در غرب استان اصفهان عنوان کرد.

محمد رضا قاسمی مسئول اردوی جهادی کانون جهاد سسلامت دانشگاه اصفهان در گفتگویی با خبرنگار اصفهان شرق هدف از برگزاری این اردو را پیشگیری از بروز بیماری ها، خدمات غربالگری و ارتقاء خدمات سلامت در منطقه عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: در این اردو تعداد 40 نفر از پرسنل و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شماره 2 و نهادهای دولتی منطقه شرکت کردند و در سه بخش درمانی،( خدمات دندانپزشکی،تغذیه، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، فیزیوتراپی و بیماری های زنان و زایمان) آموزشی ( آموزش و اطلاع رسانی در مورد بیماری های مزمن، اموزش و ارائه مشاوره تحصیلی به دانش آموزان)و فرهنگی( برگزاری کلاس های فرهنگی برای دانش آموزان) به مردم منطقه خدمت رسانی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.