اصفهان شرق

تجدید میثاق با جانبازان شهر ورزنه انجام شد/ تصاویر

کدخبر: 185362
1398/07/07 در ساعت 23:27

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز قاضی مهرزاد هوشمندی رییس حوزه قضایی بخش بن رود، هییت همراه برادر امامی مسئول دفتر حجت الاسلام سالک نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حاج اصغر رمضانی جانباز شیمیایی 70 درصد و همچنین آزاده سرافراز و جانباز 50درصد حاج محمد بیگی در شهر ورزنه دیدار و گفتگو کرد.

قاضی هوشمندی رییس حوزه قضایی بخش بن رود تكريم جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامي و ارزش هاي دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان بايد سنت ديد و بازديد از خانواده‌هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران را سرلوحه فعاليت‌هاي خود قرار دهند.

وي با تاكيد بر حفظ ارزش‌هاي ايثار و شهادت در جامعه اسلامي بيان كرد: خانواده‌هاي شهدا و جانبازان در اجراي فرامين الهي در جامعه اسلامي پيشگام هستند.

شهر ورزنه وبخش بن رود بیش از 230جانباز، 11آزاده و 188شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

لازم به ذکر اصغر رمضانی درسال 1360 درسن 12سالگی برای دفاع از این مرزوبوم به جبهه اعزام و در عملیات های متعدد شرکت نموده و در سن 17 سالگی در سال 1365 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه بعد از حمله شیمیایی دشمن به فیض جانبازی نائل گردید و هم اکنون بعد از گذشت 33سال درد و رنج و صبر و استقامت دوران جانبازی خود را سپری مینماید.

انتهای پیام