سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 08:19 - چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393

شهردار حسن آباد در جمع دانش آموزان جرقویه ای

کنجکاو باشید و بی تفاوت از کنار قضایا نگذرید

شهردار حسن آباد جرقویه ی علیا به مناسبت روز معلم منتقد، دانش آموز پرسشگر گفت: دانش آموزان می بایست با درس خواند خود از عمر گرانبهای خود استفاده کنند و روحیه پرسشگری را در خود و راه پیش رویشان تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: با توجه به نامگذاری روزهای هفته معلم روز 16 اردیبهشت روز معلم منتقد – دانش آموز پرسشگر، شهردار و ریئس شورای اسلامی شهر حسن آباد در کلاس های درس دبیرستان شهید منصوری شهر حاضر شدند و این روز را به معلمان و دانش آموزان تبریک گفتند

حسین ایروانی شهردار شهر حسن آباد در حضور دانش آموزان وظیفه اصلی آنها را درس خواندن، مطالعه و تحقیق عنوان کرد و افزود:

شما دانش آموزان بهترین دوران عمرتان را در مدارس می گذرانید پس با درس خواندن خود به نحو صحیح از عمرتان استفاده و از معلمان خود به همین واسطه تقدیر کنید.

شهردار شهر حسن آباد در مورد حس پرسشگری به دانش آموزان تاکید کرد: شما باید همیشه و در همه جا حس کنجکاوی و پرسشگری را در ذهنتان مرور کنید و بی تفاوت از کنار قضایا نگذرید حتی در درس خواندن نیز همیشه پرسشگری توانا باشید.

در همین راستا شهردار از دانش آموزان و دبیران خواست در مورد حوزه کاری شهرداری سوالات یا پیشنهادات خود را ارائه کنند تا شهرداری در برنامه ریزی های خود آنها را مد نظر قرار دهد.

در پایان محمد طیبی مدیریت دبیرستان شهید منصوری حسن آباد از حضور شهردار و ریئس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد و یکی از رموز غلبه بر مشکلات جامعه را تعامل و همکاری بین سازمانها و ارگانها عنوان و اظهار امید واری کرد که این دیدارها هرچه بیشتر بین ادارات و سازمانها انجام شود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.