سرویس: اخبار شهرستان 17:16 - پنجشنبه 04 مهر 1398

روز شمار برنامه های دفاع مقدس در جرقویه علیا؛

شب شعر دفاع مقدس تا برگزاری یادواره شهدای شهر حسن آباد/ تصاویر

بمناسبت هفته دفاع مقدس شب شعری با موضوع دفاع مقدس و شهدا در کانون قرآن و عترت شهر حسن آباد با همکاری حوزه مقاومت بسیج حوزه 5 امام محمد باقر (ع)و با حضور شاعران جوان و مسئولین برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق،

در سومین روز از هفته دفاع مقدس
برگزاری مراسم صبحگاه دانش آموزان حسن آبادی در جوار قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس
در سومین روز از هفته دفاع مقدس دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم و هنرستان مراسم صبحگاه مشترکی را در جوار قبور مطهر شهدا برگزار کردند و یکبار دیگر با آرمان های والای این شهیدان تجدید میثاق کردند.
این مراسم که با حضور دانش آموزان، مسئولین محلی و دبیران در یک فضای معنوی برگزار شد پس از اجرای برنامه صبحگاه توسط دانش آموزان جانباز 70 درصد حاج حسینعلی شفیعی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره ی همرزمان شهیدش از خاطره های زمان جنگ سخنانی بیان کرد.
در ادامه شفیعی با اشاره به وظیفه دانش آمو.زان تاکید کرد:
وظیفه شما دانش آموزان در قبال جانفشانی های این عزیزان درس خواندن است چراکه این شهیدان با فدا کردن همه زندگی خود باعث ایجاد امنیت و آرامش در کشور شده است و اگر امروز شما به راحتی در این مرز و بوم درس می خوانید همه مدیون فداکاری های این عزیران هستید و شما با درس خواندن می توانید باعث رشد و تعالی کشور شوید و دشمنان این کشور را مایوس و روح شهیدان را شاد کنید.
در ادامه دانش آموزان قبور شهدا را عطر اشانی کردند.

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس
شب شعر با موضع دفاع مقدس و شهدا
بمناسبت هفته دفاع مقدس شب شعری با موضوع دفاع مقدس و شهدا در کانون قرآن و عترت شهر حسن آباد با همکاری حوزه مقاومت بسیج حوزه 5 امام محمد باقر (ع)و با حضور شاعران جوان و مسئولین برگزار شد.
بمناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت خاطره شهدا شب شعری با موضوع دفاع مقدس و شهدا با حضور شاعران، مسئول فرهنگی ناحیه امام علی(ع) و مسئولین منطقه در کانون قرآن و عترت شهر حسن آباد برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ عظیمی با اشاره به بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به بیان خاطرات در مورد دفاع مقدس پرداخت.
در پایان به شاعران جوایزی اهدا شد.

همزمان با سراسر کشور
غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا / تصویری
همزمان با سراسر کشور و در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس قبور شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای گمنام در شهر حسن آباد و روستاهای کمال اباد و دستجرد با شکوه فراوان برگزار شد.

در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس
ب
رگزاری یادواره شهدای شهر حسن آباد
بمناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یادواره شهدای شهر حسن آباد با حضور مردم ولایتمدار شهر حسن آباد و روستاهای مجاور بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر حسن آباد برگزار شد.
بله گزارش خبرنگار اصفهان شرق:
در این مراسم کریمی استاد مجتمع حضرت علی (ع) اصفهان در سخنانی به بیان خاطرات دفاع مقدس پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.