اصفهان شرق

دشمن به کمتر از برداشتن اصول و ارزش ها از کشور ایران راضی نمی شود

کدخبر: 185055
1398/07/03 در ساعت 13:03

به گزارش اصفهان شرق، سردار مجتبی فدا در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) و در جمع مسئولان شرق شهرستان اصفهان، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در جنگ هشت ساله، دوستان و دشمنان خودمان را شناختیم و ابهت ابرقدرت به واسطه اقتدار رزمندگان ایرانی شکسته شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: جنگ تحمیلی خسارت زیادی در برداشت ولی بیداری کشورهای مظلوم منطقه، فرهنگ مقاومت، دفاع از انقلاب و ولایت را در دل مردم به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها توان جنگ جدیدی را ندارند، گفت: دشمن روزی ادعا می کرد که ایران جشن 40 سالگی را نمی بیند ولی به کوری دشمنان، 40 سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم و فرهنگ ایستادگی، مقاومت و مبارزه با استکبار در دل مردم منطقه باز شد و همچنین بشارت هایی که امام راحل و حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در زمینه سربلندی انقلاب اسلامی و نابودی رژیم غاصب صهیونیستم دادند را مشاهده می کنیم.

سردار فدا با تاکید به وحدت و هماهنگی در کشور، عنوان کرد: در شرایط فعلی نیاز به وحدت، هماهنگی و همدلی داریم زیرا دشمن فشار حداکثری را به کشور وارد می کند و به دنبال این است که برگ برنده خودشان را از تفاهم و مذاکره به دست آورد.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال فشار حداکثری به مردم، ایجاد نارضایتی، کاهش ظرفیت ایستایی و مقاومت مردم است و در این زمینه باید به این نکته توجه داشت که ما از نشستن با غربی ها چیزی به دست نخواهیم آورد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به نقشه های شوم استکبار اشاره و افزود: دشمن به کمتر از دست برداشتن ما از اصول، اعتقادات و ارزش ها، راضی نیست و باید همه ما واقف به این موضوع باشیم.

وی در پایان با اشاره به تدین و انقلابی بودن مردم شرق شهرستان اصفهان، خاطرنشان کرد: مردم شرق اصفهان علی رغم خشکسالی های پیاپی، کارنامه درخشانی از حضور در انتخابات و دفاع از ارزش های اسلامی و اعتقادی دارند و طی این سال ها با وجود مشکلات و خشکسالی چیزی از دین داری و مذهبی بودن مردم شرق اصفهان کم نشده است.

انتهای پیام/