سرویس: اخبار شهرستان 21:19 - یکشنبه 31 شهریور 1398

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):

اجرای ۴۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شرق اصفهان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) از اجرای بیش از 40 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شرق شهرستان اصفهان خبر داد.

سرهنگ حسن عجمی در گفتگو با اصفهان شرق، ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: این هفته یادآور رشادت ها و ایثار گری جوانانی است که جان شیرینشان را در کف اخلاص گذاشته تا کشور اسلامی ایران از گزند دشمن در امان بماند و امنیت امروز را مرهون تلاش، روحیه انقلابی و جهادی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) با اشاره به وجود روحیه انقلابی در جوانان امروز کشور، به دلاوری رزمندگان مدافع حرم و مدافعان امنیت و وطن، افزود: دشمن امروز با همه توان و از راه های مختلف، قصد رساندن آسیب به کشور را دارد تا امنیت امروز را دچار خدشه کند ولی روحیه انقلابی و بصیرت ناشی از درس گرفتن پای مکتب اهل بیت(ع) در نسل جوان امروز و بسیجیان مخلص، اجازه ورود اندک چالش از سوی دشمن را به داخل مرزهای ایران اسلامی نداده است.

وی گفت: همنوایی جنگ نرم و سخت دشمن به کشورهای اسلامی باعث شده است تا دشمن افکار شوم خود را در فضای نظامی و مجازی به کشورهای اسلامی مانند یمن و فلسطین اشغالی تحمیل کند ولی امروز با تیزبینی نیروهای مقاومت و انقلابی در دنیا، مشاهده می کنیم که دشمن در بُعد نظامی حقیر شده و روز به روز بر این حقارت افزوده شده است.

سرهنگ عجمی ادامه داد: شبکه نیروهای انقلابی در فضای مجازی نیز، با بصیرت و آگاهی تمام، اجازه شبهه افکنی دشمن را نداده و تا کنون در همه بسترهای فضای مجازی حضوری جدی و دشمن شکن داشته است.

وی با اشاره به ضرورت حضور و بیان واقعیت های دفاع مقدس، به برنامه های شاخص اجرایی در سطح ناحیه و حوزه های بسیج شرق اصفهان اشاره و تصریح کرد: امسال بسیج توانمندتر از دیروز با اجرای 40 عنوان برنامه در محورهای کلی و کیفی، توسط رده های سپاه و بسیج شرق شهرستان اصفهان فعالیت دارد که می توان به نواختن زنگ مقاومت در اول مهرماه 98 در مدارس انتخاب شده، اشاره کرد.

فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) خاطرنشان کرد: شرکت منسجم بسیجیان و پاسداران در نماز عبادی سیاسی جمعه، برپایی یادواره شهدا در چندین بخش، برگزاری یادواره شهید آبروی محله در شهر هرند گرامی داشت یاد و خاطره سردار حاج اکبر اقابابایی هرند، برگزاری محفل شعر عاشورایی در حسن آباد جرقویه و خاطره گویی رزمندگان در بن رود، دیداربا خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سطح شش بخش شرق اصفهان، اکران فیلم دفاع مقدس در بن رود، از جمله عناوین برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: همایش رزمندگان دفاع مقدس در ورزنه، همایش رزمندگان در بخش جلگه، دیدار بسیجیان با امام جمعه شهر هرند، مسابقه کتابخوانی گام دوم انقلاب، مسابقات ورزشی و ده ها برنامه فرهنگی از دیگر عنوان های اجرایی حوزه های بسیج در هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ عجمی از نشست های بصیرتی، سیاسی و فرهنگی و همچنین برگزاری کلاس های سواد فضای مجازی در سطح منطقه، خبر داد.

وی در پایان گفت: به همت گروه های جهادی سطح ناحیه امام علی(ع)، ساخت خانه محروم و توزیع 700 بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان محروم منطقه نیز از دیگر برنامه های بسیج در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.