سرویس: اخبار شهرستان 23:48 - چهارشنبه 27 شهریور 1398

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان:

افتتاح پروژه 300 هکتاری بیابان‌زدایی در شرق اصفهان

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان از افتتاح پروژه 300 هکتاری بیابان‌زدایی در شرق اصفهان و بهره‌برداری از 200 واحد آماده‌سازی شده در مناطق سیل‌زده توسط بسیج سازندگی در هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، علی مقواساز پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی تبیین برنامه‌های ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس دانشگاه فرهنگ مقاومت و ایستادگی، رزمندگی و مدیریت انقلابی و اساتید آن شهدا هستند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در تشریح فعالیت های کمیته رژه عنوان کرد: رژه یگان‌های منتخب نیروهای مسلح صبح روز یکشنبه سی و یکم شهریور ماه از ساعت 8 صبح مقابل گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با عنوان ما پیروزیم در قالب 60 غرفه سخت افزاری و نرم افزاری با همکاری تمامی نیروهای مسلح در جوار تربت شهدای گمنام با غدیر برگزار خواهد شد زمان بازدید عموم مردم روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 16 تا 21 خواهد بود.

مقواساز بیان کرد: برگزاری نمایش رزمی عملیات کربلای 5 در شهرستان‌های لنجان، نجف‌آباد و شاهین‌شهر، برپایی 40 سنگر مقاومت در میادین اصلی مرکز استان و رونمایی از 15 عنوان کتاب دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس هستند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با اشاره به نقش محوری مساجد در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: طرح مسجد، سنگر مقاومت در 1240 مسجد استان با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج در قالب جشنواره فرهنگی هنری در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به طرح مهر کریمانه بیان کرد: در این طرح که با شعار هر بسیجی، یک دانش‌آموز محروم اجرا خواهد شد، هر بسیجی مسؤولیت تهیه لوازم‌التحریر مورد نیاز یک دانش‌آموز در مناطق محروم را بر عهده می‌گیرد.

مقواساز افتتاح پروژه 300 هکتاری بیابان‌زدایی در شرق اصفهان و بهره‌برداری از 200 واحد آماده‌سازی شده در مناطق سیل‌زده توسط بسیج سازندگی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در پایان اظهار کرد: اقشار 21گانه بسیج مانند بسیج دانشجویی در این هفته جمعاً 500 برنامه برگزار خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.