اصفهان شرق

خبرآنلاین مُهره جریان ضدانقلاب در ماجرای دختر آبی شد/ هراس دشمن از حضور نیروهای انقلابی در فضای مجازی

کدخبر: 184945
1398/06/25 در ساعت 13:45

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام حمیدرضا صادق زاده در گفتگویی با اشاره به عظمت حضور مردم در حسینیه ایران در دهه اول محرم اظهار کرد: ضد انقلاب از حجم گسترده عزاداری انقلابی مردم ایران ترسیده و با همه توان و برنامه ریزی از پیش طراحی شده درصدد ضربه زدن و تحت الشعاع قرار دادن این حضور برآمد.

وی افزود: طرح ماجرای دختر آبی، یک پروژه فریب توسط ضدانقلاب بود که با مُهره قرار دادن رسانه خبرآنلاین و افرادی مثل پروانه سلحشوری در داخل کشور به فضای مجازی راه پیدا کرد ولی باز هم با بصیرت قشر انقلابی داخلی، شاهد سوختن مُهره ها در این زمینه بودیم.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف استان اصفهان با اشاره به برخورد انقلابی حجت الاسلام رییسی در رابطه با فساد، تاکید کرد: جریان انقلابی در مبارزه با فساد به پرچم داری حجت الاسلام رئیسی به نحوه مطلوب به فعالیت خود ادامه داده و همین امر، ضربه سهمگینی به ضدانقلاب و دست نشانده های داخلی شان زد و از این رو قصد ضربه زدن به اقدامات دستگاه قضاء را داشتند که به لطف خدا ناکام ماند.

وی با محکوم خواندن اقدام رسانه ای خبرآنلاین در این رابطه گفت: خبرآنلاین نقش انتشار اخباری ضد و نقیض را به عهده گرفت و از سوی جریان انقلابی به شدت محکوم شد ولی باید بداند که این نوع اقدامات در کشوری با اشرافیت بالای دستگاه های امنیتی جایی ندارد و باید خودش را جمع کند.

حجت الاسلام صادق زاده افزود: آقای مطهری در ماجرای دختر آبی، مُهره نبود بلکه مثل همیشه در ماجرای جریان سازی ضدانقلاب زود قضاوت کرد و توسط این جریان سرکار رفت.

وی با اشاره به حضور نیروهای انقلابی در فضای مجازی و توامندی قابل شهود آنها، بیان کرد: بستن صفحات انقلابی در بستر اینستاگرام و توییتر، نمونه ای بارز از هراس دشمن از حضور بصیرانه و توانمند نیروهای انقلابی در فضای مجازی ایران است و سعی دارد تا این حضور را کم رنگ کند ولی نیروهای انقلابی تا آخرین نفس و در فضای حقیقی و مجازی برای سربلندی انقلاب اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام/