سرویس: اخبار شهرستان 12:35 - پنجشنبه 07 شهریور 1398

با حضور فرماندار اصفهان صورت پذیرفت؛

آیین تجلیل از کارمندان بسیجی نمونه ادارات شهرستان

فرماندار اصفهان گفت: پیروزی های پی در پی و اقتدار کشور از ابتدای انقلاب تاکنون مرهون تشکیل شجره طیبه بسیج، فرهنگ و روحیه بسیجی و ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیان جان برکف بوده است.

به گزارش اصفهان شرق، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در آیین تجلیل از کارمندان بسیجی نمونه ادارات شهرستان، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، به اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف، اشاره کرد و گفت: اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون باور و فرهنگ عمیق دینی و اسلامی و ثمره دیدگاه و اندیشه های والای بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است.

فرماندار اصفهان با اشاره به تشکیل شجره طیبه بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در کشور، افزود: پیروزی های پی در پی و اقتدار کشور از ابتدای انقلاب تاکنون مرهون تشکیل شجره طیبه بسیج، فرهنگ و روحیه بسیجی و ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیان جان برکف بوده است.

وی با تأکید بر اینکه ما باید شهیدان رجائی و باهنر را به عنوان دو الگوی جهادی در نظر داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ما باید سیره و روش دولتمردانی همچون رجائی و باهنر را سرلوحه برنامه های خود قرار داده و از این آموزه ها در هفته دولت بهره مند گردیم.

سیستانی با بیان اینکه کارمندان بسیجی ادارات باید الگویی برای دیگران باشند، تأکید کرد: ما باید با برنامه ریزی صحیح، در جهت ترویج و تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی در ادارات تلاش کنیم.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهداف و مأموریت های بسیجیان، تصریح کرد: بسیجیان باید با ترویج فرهنگ خودسازی، خودتغییری و تغییر سبک زندگی در جامعه، در جهت رفع مشکلات موجود گام بردارند.

سیستانی افزود: اقدامات مقتضی پیرامون استقرار پایگاه مقاومت بسیج ادارات، انجام خواهد شد.

وی بر اهمیت ارتقاء روحیه نشاط و امیدآفرینی در جامعه، تأکید کرد و گفت: باتوجه به تحریم ها و فشارهای اقتصادی موجود، ما باید بهترین امیدآفرینان عرصه کار و خدمت باشیم.

فرماندار اصفهان با اشاره به انتخابات سال جاری، افزود: مهمترین معیار سنجش پایداری و پاسداری از نظام، حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است که مهمترین شمشیر علیه دشمن است.

سیستانی تأکید کرد: کارکنان بسیجی باید به دور از هرگونه تفکر و سلیقه حزبی و سیاسی و با خدمت صادقانه و تکریم ارباب رجوع، زمینه را برای تقویت حس مشارکت و حضور مؤثر مردم در عرصه های گوناگون، فراهم سازند.

گفتنی است، در آیینی با حضور سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان از کارمندان بسیجی نمونه ادارات شهرستان تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.