سرویس: اخبار شهرستان 19:13 - دوشنبه 28 مرداد 1398

در آیینی با حضور فرماندار اصفهان؛

کلنگ اجرای پروژه ساماندهی بلوار و روشنایی اشکاوند-زیار با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به زمین زده شد

فرماندار اصفهان گفت: بحمد ا… امروزه، روحیه مشارکت در روستاها بسیار بالاست.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در آیین کلنگ زنی بلوار و روشنایی جاده اصفهان-زیار، با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه های حمایت از نظام، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با اتکای بر مردم به پیروزی رسید و امروزه آرامش و امنیت حاکم بر کشور مدیون ایثارگری و از خودگذشتگی مردم و حضور پرشور آنان در عرصه های مختلف حمایت از نظام است.

فرماندار اصفهان افزود: این مردم شایسته بهترین خدمات هستند و ما باید خدمتگزاران صدیقی برای آنان باشیم.

وی با بیان اینکه محور مواصلاتی اشکاوند به زیار، یکی از محورهای پرتردد و پرخطر بوده است، اظهار داشت: عملیات ساماندهی این پروژه اعم از روشنایی، اصلاحات هندسی و جدول گذاری با اعتباری حدود ۴۵ تا ۵۰ میلیارد ریال آغاز گردید که انشاء ا… در آینده نزدیک، شاهد تکمیل این پروژه، خواهیم بود.

سیستانی افزود: طرح هادی روستای اشکاوند و محور ورودی این روستا نیز در دستور کار قرار گرفته است و باید اصلاحات و اقدامات لازم در این روستا صورت پذیرد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: تخصیص مبلغی جهت باغ بانوان و پارک جوان روستای دشتی، محور مواصلاتی دشتی به بهارستان، تکمیل و مرمت جاده اصفهان-زیار و همچنین مرمت دیگر راه های روستایی، ازجمله مواردی است که باتوجه به میزان اعتبارات تخصیص یافته در کمیته برنامه ریزی شهرستان، در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری مبلغ ۷۶۰ میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی به شهرستان تخصیص یافت، عنوان کرد: علیرغم محدودیت ها و الزامات قانون بودجه، بخش عمده ای از اعتبارات در سال جاریی به اقدامات عمرانی در روستاها بالاخص شرق اصفهان، تخصیص یافته است که انشاء ا… اقدامات مقتضی در این خصوص انجام خواهد شد.

سیستانی افزود: رویکرد ما در تخصیص اعتبارات شهرستان در سال جاری، اصلاح امور و شرایط فعلی بافت روستایی و شهرهایی که در منطقه روستایی قرار دارند، بوده است که برای رفع موانع و مشکلات، اعتبارات بیشتری لازم است که انشاء ا… از طرق مختلف تأمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروزه روحیه مشارکت در روستاها بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: وجود دهیاری ها موهبتی برای پیشبرد اهداف عمرانی و خدماتی در روستاهاست و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز می توانند زمینه ارتقاء مشارکت مردم را بیش از پیش فراهم سازند.

فرماندار اصفهان افزود: بدون همکاری و مشارکت در روستا، شهر و خانواده و کل جامعه، انتظار هیچگونه موفقیتی نباید داشته باشیم.

گفتنی است، در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، کلنگ ساماندهی بولوار، اصلاح هندسی و روشنایی اشکاوند-زیار به طول ۱۳.۵ کیلومتر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال توسط اداره کل راهداری، شرکت توزیع برق شهرستان و مشارکت دهیاری ها، به زمین زده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.