سرویس: اقتصادی 01:04 - دوشنبه 28 مرداد 1398

کارشناس بورس خبر داد:

همایش رایگان آموزش بورس، بازار سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری برای مردم شرق اصفهان

کارشناس بورس و اوراق بهادار گفت: کارگزاری آگاه با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی هرند، با هدف فرهنگ سازی ارتقاءسطح دانش و مهارت کلیه شهروندان شرق اصفهان و بالاخص جوانان با نحوه سرمایه گذاری صحیح در بازار سهام، همایش رایگان آموزش بورس، بازار سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری در ایران را برگزار خواهد کرد.

  احمد غضنفری هرندی در گفت و گو با اصفهان شرق اظهار کرد: نظر به نا بسامانی های اقتصادی موجود در شرایط فعلی، اتخاذ تدبیری جهت حفظ ارزش پول و سرمایه بدون آسیب به اقتصاد کشور و ایجاد تورم یکی از ضروریات شرایط فعلی جامعه است.

کارشناس بورس و اوراق بهادار با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری تصریح کرد: بازار سرمایه یکی از پیشرفته ترین برنامه های اقتصادی چشم انداز توسعه کشور است.

وی افزود: با توجه به نقش کلیدی این بازار در توسعه افتصادی کشور و منطقه لزوم آشنایی آحاد مردم کشور به عنوان سرمایه گذاران اصلی اقتصاد برای هدایت این بخش، از مهمترین ضروریات است.

غضنفری هرندی عنوان کرد: در همین راستا کارگزاری آگاه با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی هرند، با هدف فرهنگ سازی ارتقاءسطح دانش و مهارت کلیه شهروندان  شرق اصفهان و بالاخص جوانان  با نحوه سرمایه گذاری صحیح در بازار سهام، همایش رایگان آموزش بورس، بازار سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری در ایران را برگزار خواهد کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ این همایش در روز   پنج شنبه مورخ 31 مرداد ماه ساعت 5 بعداز ظهر در محل سالن همایش مرکز آموزش علمی کاربردی هرند برگزار می شود و علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09131051127 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.