سرویس: اخبار شهرستان 00:40 - چهارشنبه 23 مرداد 1398

در جمع مردم ولایتمدار نصرآباد؛

چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام نصرآباد/ تصاویر

چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام شهر نصرآباد با حضور باشکوه مردم این شهر برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، چهار سال پیش در بعد از ظهر 23 مرداد ماه 1394 سیل خروشان جمعیت شهر نصراباد در بلوار امام رضا علیه السلام به استقبال دو شهید گمنام از قافله 175 شهید غواص رفتند و با تشییعی بسیار با شکوه و غیر قابل توصیف با چشمانی اشک بار این نام اوران گمنام را تا مدفنشان همراهی کردند و از ان پس در مناسبت های مختلف مجالس معنوی خود را در کنار تربت پاک این دو شهید بر پا می دارند.

دو شهید گمنامی که با امدنشان نصراباد را از گمنامی در اوردند و به برکت حضورشان بزرگترین پارک خانوادگی جرقویه به نام مبارک امام رضا علیه السلام اطرافشان احداث شده و هرشب تعداد زیادی از خانواده های نصرابادی و دیگر جاها با حضور در این مکان از فضا معنوی و با صفا و هوای لطیف و دل انگیز ان بهره مند می شوند.

به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این دو شهید گمنام به همت کانون فرهنگی هنری انتطار و دیگر دوستداران شهدا محفل یادمان شهدای گمنام با حضور پرشور. و شعور مردم و مسوولان برگزار شد.

در این محفل معنوی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا فرهنگ اولین امام جمعه نصراباد به ایراد سخن پرداخت و دعای پر فیض توسل با نوای گرم سید مهدی عرب جعفری فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد علیه السلام قرائت شد.

ضمن سپاس به درگاه ایزد منان و قدردانی از شهدای گمنام که زمینه چنین توفیقی را فراهم کردند از حضور پر شور و شعور مردم شریف و ولایتمدار شهر نصراباد و دیگر شهرها و روستاها و ائمه جمعه محترم باغبهادران.نیک اباد و نصراباد .

نماینده محترم سازمان تبلیغات اسلامی. و دیگر روحانیت معزز و خانواده های معظم شهدا و فرماندهان و نیروهای انتظامی و بسیجی و اقشار مختلف مردم صمیمانه سپاسگزاریم و از تک عزیزانی که در برنامه ریزی و برگزاری این محفل معنوی همکاری داشتند از صمیم قلب قدردانی می نمایبم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.