سرویس: اخبار شهرستان 11:17 - دوشنبه 21 مرداد 1398

امام جمعه شهر ورزنه در دیدار با خانواده شهدا:

وظیفه اصلی ما در قبال شهدا، حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای عظیم آنهاست

امام جمعه شهر ورزنه افزود: وظیفه اصلی ما در قبال شهدا حفظ آثار، ارزش‌ها و دستاوردهای عظیم این عزیزان است و باید همگان در این امر تلاش کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، حضور و دیدار حجت الاسلام اسدالله عارف نیا امام جمعه شهر ورزنه وجمعی از مسئولان  با خانواده معظم شهدا ،خانواده شهید عوضعلی دشتبانی ،شهید احمد سعیدی ،شهیدرضاعلی تقی پور،شهیدرضا علی حیدری ، شهید احمد حبیب الهی وشهید محمد بوجاری در شهر ورزنه به مناسبت عید قربان

حجت الاسلام اسدالله عارف نیا امام جمعه شهر ورزنه  در دیدار بامادران وخانواده شهدا بیان کرد: امروز تمامی مردم و مسئولان وظیفه دارند تا قدردان ایثار، صبر، مقاومت و از خودگذشتگی خانواده شهدا باشند.

حجت الاسلام عارف نیا ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست، مسئولیت ما در قبال شهیدان بسیار سنگین است و باید با ادامه راه آنان از حرمت خون آنان پاسداری کنیم.

امام جمعه شهر ورزنه با بیان این که خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های معظم شهدا، عزت و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است؛ خاطر نشان کرد: دیدار و سرکشی مسئولان از خانواده شهدا یک وظیفه و توفیق الهی است.

وی افزود: وظیفه اصلی ما در قبال شهدا حفظ آثار، ارزش‌ها و دستاوردهای عظیم این عزیزان است و باید همگان در این امر تلاش کنیم.

شهر ورزنه بیش از 103شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.