سرویس: اخبار شهرستان 16:52 - شنبه 19 مرداد 1398

فرماندار اصفهان:

ایجاد دو فرمانداری در شرق اصفهان قطعیست/ کشاورزی با احیای زاینده رود، رونق گرفت

فرماندار اصفهان گفت: اخبار مرتبط با فرمانداری در شرق اصفهان را بعد از انتخابات بازگو می کنم ولی ایجاد دو فرمانداری در شرق شهرستان اصفهان قطعی است.

به گزارش اصفهان شرق، حسین سیستانی در نشست صمیمانه با خبرنگاران، رسانه را به عنوان رکن چهارم دموکراسی معرفی و اظهار کرد: رسانه ها می توانند نقش آفرین لحظه های زیبا در جامعه باشند زیرا رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی معرفی می شود و طرح مسائل و مشکلات در کشور نیازمند برخورد اصولی و ناب از جامعه رسانه است.

فرماندار شهرستان اصفهان با اشاره به انتخابات پیش رو و وسعت شهرستان اصفهان در این رابطه گفت: 44 درصد انتخابات در شهرستان اصفهان برگزار می شود و با جدیت و برنامه ریزی متنوع، شاهد حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم.

وی با بیان برخی مشکلات در شهرستان اصفهان، افزود: مشکلات و کمبودهایی در برخی موارد وجود دارد که با حسن تدبیر و برنامه ریزی شهرستانی و همچنین حمایت دستگاه های اجرایی، در جهت رفع کامل آن تلاش می کنیم تا اصفهان در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

سیستانی بیان کرد: مسئولان واقف به سختی های موجود و وضعیت اقتصادی مردم هستند و از طرفی دیگر، تصور آمریکا و دشمنان ایران این است که مردم ایران را با تحمیل فشار بیشتر از پا درمی آوردند ولی با دوراندیشی و عزت نفس ایرانی ها، بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

وی با عنون کردن مشکلات عدیده در خشکسالی های اخیر بر شهرستان اصفهان، افزود: کمبود آب متجاوز از ده سال گریبان مردم زحمت کش شرق اصفهان را گرفت و مشکلات بسیاری را برای مشاغل وابسته به آب سبب ساخت ولی امروز با جاری شدن آب در زاینده رود، نشاط و رونق به منطقه شرق اصفهان رسید.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: رسانه ها باید در فضای امیدبخش کشت و زرع، انعکاس خوبی از نشاط مردم داشته باشند زیرا شرایط رونق در کشاورزی، بازتاب خوبی در بین مردم داشته است.

وی با طرح اشتغال پایدار در شرق اصفهان، خاطرنشان کرد: مسئولان باید با برنامه ریزی دقیق به گونه ای عمل کنند که در نبود آب، راهکارهای دیگری برای پاسخ گویی به مردم وجود داشته باشد و اشتغال پایدار را در منطقه شرق اصفهان راه اندازی کنند.

سیستانی ادامه داد: مشاغل خانگی در شرق اصفهان می تواند به عنوان منبع درآمد مستقل برای خانوارها قرار گیرد و در این خصوص حمایت مسئولان در ضرورت است.

وی از ایجاد چند پروژه بزرگ در شرق اصفهان در اینده نزدیک خبر داد و گفت: تکیه بر منابع دولتی مشکل گشا نیست ولی با تخصیص اعتبارات ملی برای پروژه های بزرگ می توان تا حدودی اقدام عملی در خصوص اجرای پروژه ها انجام داد.

فرماندار شهرستان اصفهان با بیان اینکه ایجاد فرمانداری در شرق اصفهان مسیر خوبی را از نظر کارشناسی طی کرده است، اظهار کرد: اخبار مرتبط با فرمانداری در شرق اصفهان را بعد از انتخابات بازگو می کنم ولی ایجاد دو فرمانداری در شرق شهرستان اصفهان قطعی است.

انتهای پیام/

 

 

 

یک نظر در مورد “ایجاد دو فرمانداری در شرق اصفهان قطعیست/ کشاورزی با احیای زاینده رود، رونق گرفت”

  1. علی گفت:

    دقیقا چهار سال قبل هم مسولان گفتند فرمانداری ورزنه تصویب شده است. یقینا چهار سال بعد هم یکی از وعده ها همین خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.