سرویس: اجتماعی 18:51 - پنجشنبه 17 مرداد 1398

تولید کننده نوشت افزار ایرانی اسلامی:

کیفیت بالا و قیمت مناسب بچه های آسمان در رقابت با نوشت افزار خارجی/ بدون حمایت دولت برای رونق تولید ایستاده ایم

تولید‌‌کننده نوشت افزار ایرانی اسلامی گفت: کالای خارجی که سال هاست وارد بازار ایران شده است؛ از نظر کیفیت و مرغوبیت، توان رقابت با کالای ایرانی را ندارد و نگاه ما رساندن نوشت افزار باکیفیت با قیمت ایده ال به دست خانواده های ایرانی می باشد.

به گزارش اصفهان شرق، مناسبت های تقویم شمسی بهانه ای برای پرداختن به موضوعات ناب روزانه است، موضوعاتی که گاهی اگر به آن نپردازیم از دور به مرور زمان رنگ می بازد و شاید اسمش به ندرت شنیده شود. گاهی هم برپایی برخی نمایشگاه ها در کشور ما را به سمت و سوی موضوعی می برد که پرداختن به آن دریچه جدیدی به روی مسائل مهم کشور باز می کند.

افتتاح هفتمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی «ایران نوشت» در تهران؛ از همین قبیل موضوعات است که هر صاحب سبک و فن خبر را به خود مشغول می کند؛ نمایشگاهی با حضور بیش از ۱۰۰ تولید کننده نوشت افزار از سراسر کشور در سال رونق تولید که کم تر تریبون تجملگرایانه داخلی به آن می پردازد.

وظیفه رسانه های انقلابی این روزها با برپایی نمایشگاه هایی از این دست؛ سنگین تر می شود و اهمیت فرهنگی و اجتماعی تولید نوشت افزارهای مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی به قدری است رهبر معظم انقلاب هم بارها توجه به این مسئله را مورد تاکید قرار داده اند؛ موضوعی که با این صراحت از جانب حضرت آیت الله خامنه ای مورد حمایت و پیگیری قرار گرفت.

در حاشیه این نمایشگاه، غرفه بچه های آسمان یکی از غرفه های جالب توجه در زمینه تولیداتی با محتوای ایرانی اسلامی بود که سال هاست با همت و اخلاص بچه های پاکار انقلابی به روی پای خود بدون اندکی کمک از دولت، ایستاده است.

بچه های آسمان برندی با نگاه ایرانی_اسلامی در نوشت افزار داخلی

محمد حسن حلواییان از مدیران مجمع طوبی تمنا و تولید کننده نوشت افزار ایرانی اسلامی( بچه های آسمان) با اشاره به اینکه این برند نوشت افزار، کار خود را از سال 1394 با هدف ارتقاء محتوایی تولیدات نوشت افزار ایرانی آغاز کرد؛ گفت: خانواده زیباترین بنایی است که خداوند تاکید بسیار به آن داشته و نگاه ما نیز باید برای حفظ بنیان خانواده های ایرانی با محوریت ایرانی_اسلامی باشد تا در این خصوص با همت مضاعف بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اولین کارکترسازی رئال خانواده را در کشور به انجام رساندیم؛ اظهار کرد: در کشور ایران که مهد تمدن جهان است و در بحث قهرمان پروری غنی است و نیازی برای تولید لوازمی با نشان قهرمان های غربی برای عرضه به بازار نیست؛ زیرا ما باید تولیداتمان از نوشت افزار در دست فرزندان تا اسباب و وسایل اتاق کودکانمان با نگاه دین و آیین کشور تولید و به دست متقاضی برسد.

مدیر مجمع طوبی تمنا افزود: بچه های آسمان نماد و الگوی ایرانی_اسلامی در کارکتر ایرانی محصولات خانواده و کودک بوده و کارکتر این برند در پوشاک، ظروف غذاخوری، فرش و اسباب بازی مورد استفاده قرار گرفته است به گونه ای که با سبک ایرانی همخوانی و به سمت اهداف اسلامی کشور خودمان در حرکت هستیم.

وی در ادامه مباحث بالا تاکید کرد: برای مثال برخی کارکترهای تولید شده بچه های آسمان با نگاه فرزند آوری و تشویق خانواده ها به این سمت تعبیه و تولید شد.

ضرورت تولید جنس مرغوب ایرانی با قیمت ایده آل

حلواییان با اشاره به اینکه شعار ما « کالای ایرانی، کیفیت ایرانی، عزت و اقتدار ایرانی» است؛ عنوان کرد: کالای خارجی که سال هاست وارد بازار ایران شده است؛ از نظر کیفیت و مرغوبیت، توان رقابت با کالای ایرانی را ندارد و نگاه ما رساندن نوشت افزار باکیفیت با قیمت ایده ال به دست خانواده های ایرانی می باشد.

وی با بیان اینکه باید جنس مرغوب و درجه یک به دست مردم داد؛ خاطرنشان کرد: برخی می گویند برای ارزان تر شدن نوشت افزارهای ایرانی، کالا با درجه دو نیز می توان تولید کرد ولی بنده این نظریه را کاملا رد می کنم و تاکید دارم با عرضه جنس ایرانی نامرغوب به بهانه کاهش قیمت، کارگران و تولید کنندگان داخلی بدنام می شوند.

تولید کننده نوشت افزار ایرانی اسلامی( بچه های آسمان) با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به تصویرگری بچه های آسمان نگاه مثبتی داشتند؛ افزود: این روزها جنگ کارکترها را شاهد هستیم و باید با رونق بخشی به تولیدات داخلی با نگاه به فرهنگ غنی ایرانی_اسلامی؛ مدافع فرهنگ ایران باشیم و در این زمینه بچه های آسمان با ظرافت و دقت بسیار توانست به مقابله با تولیدات خارجی نامرغوب بپردازد.

دولت هیچ حمایتی از نوشت افزار ایرانی نکرد

وی از افزایش قیمت کاغذ تا سقف هفت برابر خبر داد و گفت: علی رغم نامه نگاری های انجام شده با ارشاد برای دریافت کاغذ؛ متاسفانه پاسخی دریافت نکردیم و مجبور به تولید نوشت افزار با کاغذ گران تر نسبت به سال گذشته شدیم؛ در صورتی که قرار گرفتن سوبسید به کاغذ برای تولید نوشت افزار داخلی، از ضروریات حمایت از تولید کنندگان داخلی است.

حلواییان عنوان کرد: متاسفانه هیچ حمایتی از طرف دولت به تولیدکنندگان داخلی در زمینه نوشت افزار نیست و اگر دولت حداقل حمایتی از این بخش میکرد؛ قیمت ها به نسبت سال گذشته در ثبات قرار می گرفت ولی با وجود عدم حمایت ها، امروز با افتخار می گوییم که 5 هزار عنوان نوشت افزار ایرانی تولید می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.