سرویس: اخبار شهرستان 13:36 - دوشنبه 10 تیر 1398

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

آخرین جزئیات جلسه مجمع نمایندگان اصفهان درباره آب

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: قرار بر این است که با توجه به استعفای قبلی نمایندگان مجلس و همچنین وعده‌ای که به آن‌ها داده شد مشکل سامانه دوم آبرسانی اصفهان برطرف شود.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام ناصر موسوی لارگانی شامگاه یکشنبه در حاشیه نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به پیگیری بودجه مورد نیاز برای راه‌اندازی سامانه دوم آبرسانی استان اظهار داشت: در این جلسه قرار بر این شد که در برنامه‌ریزی کوتاه مدت چاه‌هایی که دارای آب سالم و قابل شرب هستند نیز افزوده شوند و همچنین در میان‌ مدت لوله‌گذاری از سامانه دوم به سمت شیرخانه فلاورجان و تزریق برای آب آشامیدنی استان صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در مجموع قرار بر این شد که با توجه به استعفای قبلی نمایندگان مجلس و همچنین وعده‌ای که به آن‌ها داده شد، مشکل سامانه دوم آبرسانی اصفهان برطرف شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان پیرامون جلسه هفته گذشته در این باره تصریح کرد: هفته گذشته نیز جلسه‌ای را با حضور استاندار اصفهان و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور داشتیم که در آن وعده‌هایی داده شد و باید در این راستا پیگیری‌هایی صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: امید است در هفته آینده نیز موضوع ماده 23 به طور کل برطرف شود و بتوانیم مشکل آب آشامیدنی استان را نیز برطرف کنیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.