اصفهان شرق

مواد مخدر تابویی برای نابودی خانواده

کدخبر: 183420
1398/04/08 در ساعت 00:03

اصفهان شرق_ ولی الله عرب مختاری، مواد مخدر تابویی است که تا بود کسی را نابود نکند رهایش نمی کند و تیری است که برجک اعتبار و هستی انسان را هدف گرفته تا ساختمان وجودش را منهدم نماید و زلزله ای است که در اعماق وجود معتاد رخ می دهد تا اوار بدبختی ها بر سرش فرو ریزد و بنیاد هستی اش ویران شود و سیل خروشانی است که دار و ندار معتاد را با خود می برد و تنها فقر و فلاکت و بی ابرویی برایش می ماند.

مواد مخدر به کسی رحم نمی کند و پیر و جوان و زن و مرد هم نمی شناسد و هر فردی در تور غفلت بیفتد و یا در دام دوستان نا باب گرفتار اید شکار چنگال بی رحم مواد افیونی می شود و خون عفت و غیرت و مردانگی و ازادگی از وجودش خارج و عفونت های ازار و اذیت و بی غیرتی و وادادگی همه وجودش را فرا می گیرد تا به هر ذلتی تن دهد و سر انجام عقاب هلاکت صیدش نماید.

اعتیاد بازاری است که کاسبانش در اولین فرصت جیب های هر تازه واردی را خالی نموده و در عوض کالای هرزگی و بی هویتی را تقدیمش می دارند تا به واسطه ان خود. خانواده و جامعه اش را به ورطه نابودی بکشاند و اتش بی بند و باری را در محله و شهر و کشورش روشن نماید.

اعتیاد ترمز نشاط و رونق و تلاش را می کشد و سرعت بدبختی و بی چارگی را زیاد می گرداند و دریای امید را به خشکی ناامیدی و طلای ناب خوشبختی را به قراضه بدبختی مبدل می سازد.
بیایید همیشه و همه جا هوشیار و بیدار باشیم و بدانیم هر لحظه غفلت امکان دارد ما یا دوستان و اطرافیانمان را در تیر رس اعتیاد و فرو رفتن در منجلاب ان قرار دهد و زمینه را برای هلاکت فرد و فروپاشی بنیاد خانواده و جامعه فراهم کند.

و همواره به یاد داشته باشیم که اعتیاد هواپیمایی است که مسافرانش را در فرودگاه مذلت پیاده می کند و قطاری است که روی ریل بی ارادگی به سمت ناکجا اباد در حرکت است و اتوبوسی است که سرنشینانش را در دره مرگ به کام نیستی می سپارد.

پس همواره این سفارش خداوند متعال که در قران کریم فرموده است:
” و لا تلقوا بایدیکم الی التهلکه : با دست خویش خود را به هلاکت نیندازید.”
را اویزه گوش قرار داده و مواظب باشیم خواسته و ناخواسته در دیگ دیو اعتیاد و مواد مخدر نیفتیم که سعادت دنیا و اخرت خود و دیگران را به باد فنا می دهیم.

و در پایان یک توصیه به مسوولان: این که گفته می شود معتاد بیمار است به جای خود و بابد درمان شود اما این که توزیع کننده مواد مخدر یک جنایتکار است نباید به دست فراموشی سپرده شود و باید با برنامه ریزی درست و قاطعیت و جدیت جامعه را از شر توزیع کنندگان انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی خلاص کرد.

انتهای پیام/