سرویس: اخبار شهرستان 00:46 - شنبه 08 تیر 1398

رئیس حوزه قضایی ورزنه:

امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی شهداست

رئیس حوزه قضایی ورزنه گفت: با سرکشی و دیدار با خانواده شهدا تنها می توانیم به گفتگو با خانواده شهدا بنشینیم و این بخش کوچکی از زحمات و تلاش های آنها را جبران خواهد کرد.

عصر امروز به مناسبت هفته قوه قضاییه قاضی هوشمندی وهیئت همراه ،برادر پاسدار صادقی فرمانده حوزه بسیج  وبرادر امامی از دفتر حجت الاسلام سالک با خانواده شهدا،شهیدان کاظمی ،شهید تقیان ،شهید بوجاری وشهید علیزاده وهمچنین با حجت الاسلام حاج آقا موسوی سید جلیل القدردیدار وگفتگو کردند.

مهرزاد هوشمندی رئیس حوزه قضایی بخش بن رود دردیدار با خانواده معظم شهدا بیان کرد:امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

قاضی هوشمندی گفت: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.

هوشمندی افزود: مسئولان باید همواره در جهت آرمان های شهدا و راه آنها گام بردارند و اجازه ندهند که خون شهیدان پایمال شود.

وی خطاب به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: شما از افتخارات کشور ما می باشید و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان هستند.

رئیس حوزه قضایی ورزنه ادامه داد: با سرکشی و دیدار با خانواده شهدا تنها می توانیم به گفتگو با خانواده شهدا بنشینیم و این بخش کوچکی از زحمات و تلاش های آنها را جبران خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.