سرویس: اخبار شهرستان 22:33 - شنبه 01 تیر 1398

معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور در گفتگو با اصفهان شرق:

ستاد احیای زاینده رود باید با وزن علمی بالا در حرکت باشد

معاون وزیر کشور در ورزنه گفت: امیدوارم چیدمان ستاد احیای زاینده رود همچون ستاد احیای دریاچه ارومیه، دارای وزن علمی بالایی باشد که بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، حضور دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور به همراه دکتر کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در شهر ورزنه وبخش بن رود عصر دیروز صورت گرفت.

جلسه با حضور دکتر جمالی نژاد، دکتر کامران نماینده مردم و شهرداران شرق اصفهان در بخشداری بن رود در خصوص تخصیص ماشین آلات به شهرداری های شهر ورزنه، شهر سجزی، شهر حسن آباد و شهر هرند و همچنین تسهیلات کم بهره و قیر برای کلیه شهرداری های شرق اصفهان برگزار و همچنین  در ادامه جلسه با حضور دهیاران بخش های جلگه، بن رود و کوهپایه در آستان مقدس امامزاده سید محمد طالجرد در شهر اژیه برگزار شد.

دکترمهدی جمالی نژاد در پاسخ به مشکلات عمرانی ایجاد شرق اصفهان و عدم رفع آن بیان کرد: متاسفانه به دلیل موانع اقتصادی کشور و همچنین نوسانات قیمت ها مشکلات زیادی برای شهرداری ها و دهیاری های به وجود امده و بر این باور اعتقاد راسخ داشته که شرق اصفهان به علت خشکسالی های اخیر دچار مشکلات زیادی شده است.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده، افزود: امیدوارم کمک های لجستیکی در قالب توزیع عادلانه خدمات و امکانات اجتماعی مساعدت هایی انجام شود.

معاون وزیر کشور در پاسخ به نتیجه پیگیری اجرای بهشت اباد، تکمیل سد کوهرنگ و ستاد احیای زاینده رود گفت: تمام این مسایل در قالب شورای عالی اب تصمیم گیری خواهد شد و بنده به عنوان نماینده وزرات کشور و مشکلات مردم زحمت کش شرق اصفهان را می دانم و امیدوارم چیدمان ستاد احیای زاینده رود همچون ستاد احیای دریاچه ارومیه، دارای وزن علمی بالایی باشد که بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.

لازم به ذکر است بازدیدی از روستای با قرآباد به خاطر سیل اخیر که در روستای باقرآباد جاری شده بود به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.