سرویس: اخبار شهرستان 16:48 - جمعه 31 خرداد 1398

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛

مسایل و مشکلات حوزه راههای ارتباطی جرقویه سفلی روی میز مذاکره قرار گرفت

مسایل و مشکلات حوزه راه های ارتباطی جرقویه سفلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در خصوص رفع مشکلات موجود و بر طرف کردن نقاط حادثه خیز اتخاذ شد.

راه یکی از زیر ساخت های مهم و لازم برای تمدن بشری و پیشرفت و ترقی در حوزه مسایل مختلف بویژه بحث مهم سرمایه گذاری در زمینه فعالیت های اقتصادی است. زیرا دسترسی مناسب و ایمن برای فردی که قصد دارد با هزینه کردن فعالیت تولیدی یا خدماتی راه اندازی کند و زمینه اشتغال و تولید محصولات مورد نیاز جامعه را فراهم کند مهم است و چنین شخصی به راه به عنوان یک زیر ساخت و جاذبه جهت ارتباط با مشتری نگاه می کند و وقتی ببیند می تواند به صورت راحت و ایمن انچه را تولید کرده به مصرف کننده و بازار عرضه کند اشتیاق بیشتری برای سرمایه گذاری در او ایجاد می شود.

علاوه بر دسترسی مناسب به بازار تردد نیروی کار نیز با ترابری از طریق جاده صورت می گیرد و این هم یک فاکتور قابل توجه برای کارگر و کارفرما می باشد.

بنابر این توجه ویژه به داشتن راه و جاده استاندارد و فاقد نقاط حادثه خیز می تواند یک عامل ویژه و مشوق عالی برای جذب سرمایه و رونق تولید و اشتغال باشد.

در همین راستا با پیگیری های مستمر حسن جعفری هرندی بخشدار جرقویه سفلی و هماهنگی دکتر حسن کامران دستجردی نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی حسن نیا مدیرکل اسبق راه و شهرسازی استان اصفهان و معاون فعلی وزیر راه و شهرسازی در بخش جرقویه سفلی حضور یافت و پس از بازدید از محورهای اصلی و فرعی بخش در جلسه ای که به میزبانی شهرداری نیک اباد برگزار شد.

مسایل و مشکلات حوزه راه های ارتباطی جرقویه سفلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در خصوص رفع مشکلات موجود و بر طرف کردن نقاط حادثه خیز اتخاذ شد.

همچنین با حضور حسن نیا و دکتر کامران و مسوولان محلی کلنگ احداث میدان ورودی شهر محمد اباد از سمت نصراباد و احداث بلوار حدفاصل دو شهر فوق به طول 3 کیلومتر به زمین زده شد تا این پروژه به همت شهرداری محمد اباد اجرا و با همکاری اداره برق روشنایی ان تامین شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.