سرویس: تولیدی 17:04 - جمعه 31 خرداد 1398

امام جمعه شهر نیک آباد؛

صلابت و قاطعیت رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن، عزت ایرانی را به رخ جهانیان کشاند

امام جمعه شهر نیک آباد گفت: صلابت و قاطعیت رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن، عزت ایرانی را به رخ جهانیان کشاند.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حسین طباطبایی امام جمعه نیک اباد در اخربن جمعه از اولین فصل سال رونق تولید ضمن سفارش نمازگزاران در طلیعه خطبه های نماز جمعه به رعایت تقوای الهی به تشریح اهمیت نماز جمعه و شان نزول سوره جمعه پرداخت و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان اسلام و قران بویژه شهید مصطفی چمران که 31 خرداد سال 1360 در دهلاویه به فیض شهادت نایل امد به تبیبن شاخصه های این مجاهد فی سبیل الله و شهید راه حق پرداخت و افزود :زندگی سراسر نور این بزرگوار به عنوان الگوی انسان مومن در تراز انقلاب اسلامی است. مجاهد بیدار و متعهد. دارای عقیده پاک. بی توجه به نام و نان از جمله تعابیری است که بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب درباره این شهید عزیز به کار برده اند و نشان از عظمت این مرد خدایی دارد.

1 تیر سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (قدس سره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیعات اسلامی که روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی نام گذاری شده است موضوع دیگری بود که خطیب نماز جمعه مرکز بخش جرقویه سفلی پیرامون ان به ایراد سخن پرداخت و از علما و مبلغین دینی به پاس فعالیت در این حوزه مهم و تاثیر گذار قدردانی نمود.

حجت الاسلام طباطبایی با بزرگداشت یاد شهید بهشتی و دیگر شهدای حادثه تروریستی 7 خرداد 1360 به نام گذاری اول تا هفتم تیرماه به نام هفته قضاییه اشاره کرد و از زحمات و خدمات قضات و کارکنان دادگاه عمومی جرقویه و صلابت و شجاعت انها در برخورد با مجرمین تشکر کرد.

نامبرده در بخش دیگری از خطبه ها 6 تیر سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری که در ان زمان امام جمعه تهران و نماینده امام در شورای عالی دفاع و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بودند را یاد اور شد و افزود: در این حادثه معظم له جراحات زیادی برداشتند اما به لطف خدا جان سالم به در بردند و خداوند متعال این عطیه الهی را برای رهبری نظام و زعامت و رهبری جهان اسلام بعد از حضرت امام حفظ نمودند.

امام جمعه نیک اباد تصریح نمود : بیش از 30 سال از زعامت اقا می گذرد و حوادث داخلی و فشارهای خارجی روز به روز عظمت این انتخاب را نمایان تر می کند. رئیس جمهور روسیه که به فردی متکبر مشهور است در برابر رهبری نطام دو زانو می زند و پس از این دیدار می گوید انچه در وصف مسیح شنیده بودم در وجود رهبر ایران دیدم.

وفا داری به اصول و ارمان های نظام . جاری بودن خون امام حسین علیه السلام در رگ های ایشان. تبعیت از امام. تجارب و سوابق ارزنده . اینده نگری .سیر و سلوک شخصی. توکل برخدا. سلیم النفس بودن خود و فرزندان. حکیم و نظریه پرداز در مسایل مختلف. معتقد و عامل به شعار ما می توانیم. صلابت و استواری در برابر دشمن. و… از جمله توصیفاتی بود که خطیب مذکور در وصف مقام معطم رهبری بیان کرد و افزود : ایستادگی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در برابر فشارهای داخلی و خارجی و خیانت برخی دست اندرکاران در دولت و مجلس نشان از عزت و اقتدار نظام و رهبری حکیمانه ان دارد و صلابت و قاطعیت و بیانات مستدل و مستند ایشان در دیدار با نخست وزیر ژاپن عزت ایرانی را به رخ جهانیان کشاند.

حجت الاسلام طباطبایی شکار پهباد امریکایی در سحرگاه روز گذشته توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یکی دیگر از علایم عزت و افتخار جمهوری اسلامی بر شمرد و با اشاره به تعبیر کلمه ناموس در خصوص مساله موشکی توسط فرماندهی معظم کل قوا هشدار داد : در قضیه برجام همه چیز ما در زمینه هسته ای توسط افراد خوش خیال و کد خداپرست از دست رفت. اما بدانند بحث موشکی مساله ناموسی است و قابل مذاکره نیست و این تعبیر کنایه سنگینی بود که مقام معظم رهبری به همه کسانی که دنبال برجام های 2 و 3 و… هستند زدند چرا که کسی حاضر نیست درباره ناموس خود با دیگران مذاکره کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.