سرویس: اخبار شهرستان 11:51 - یکشنبه 26 خرداد 1398

فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس:

فرمایشات رهبری، مواضع و اصول جمهوری اسلامی است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات رهبر انقلاب مواضع و اصول جمهوری اسلامی است؛ آن‎چه برای مردم ایران مهم است، شفافیت و صراحت رهبری در بیان مواضع انقلابی است.

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگویی با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب، اظهار کرد: آن‎چه برای مردم ایران مشخص و مهم  است، شفافیت، صراحت و قاطعیت رهبری انقلاب در بیان مواضع انقلابی است، ایشان هر چه را با مردم می‎گویند را با مسئولان خارجی هم می‌گویند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات رهبر انقلاب مواضع و اصول جمهوری اسلامی است که بیان شد، رهبر معظم انقلاب گفتند به مذاکره آمدیم امّا طرف مقابل به تعهدات خود پایبند نبود و عهد خود را زیر پا گذاشت که مذاکره با این شرایط و تحت فشار بودن، معنایی ندارد.

وی افزود: چگونه کشوری که خود بزرگ‎ترین زرادخانه هسته‌ای را دارد دیگران را منع به سلاح هسته‌ای می‌کند؛ رهبر انقلاب تأکید کردند که تولید سلاح هسته‌ای با موازین دین و فتوای شرعی ما مغایرت دارد.

فولادگر اضافه کرد: طبق فرمایشات امام خامنه ای ما برای پیشرفت کشور برنامه ریزی‎های متفاوتی داریم که امریکایی ها نمی توانند جلوی پیشرفت ما را بگیرند.

وی با توضیح این‎که تحریم‎ها فقط در برخی از مشکلات کشور تأثیر دارد، بیان کرد: مشکلاتی که در پیش روی توسعه و پیشرفت کشور وجود دارد بیش از آن‎چه از ناحیه تحریم باشد از ساختار مدیریت کشور است، این نوع ساختار و مدیریت باید تغییر کند.

نماینده اصفهان در پایان تأکید کرد: استفاده از نیروهای انقلابی و جوان، کار جهادی، برنامه‎ریزی، اجرای سیاست‌های کلی نظام و اصلاح ساختارها می تواند کارهایی انجام دهد که تأثیرات تحریم‌ها به حداقل برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.