اصفهان شرق

سریال های جدید تلویزیون را بشناسید

کدخبر: 183278
1398/03/17 در ساعت 16:35

به گزارش اصفهان شرق، با پایان سریال‎های ویژه ماه مبارک رمضان، سریال های «عروس تاریکی»، «خانواده دکتر ماهان» و «گاندو» به ترتیب از شبکه‌های یک، دو و سه پخش می‎شود.

* «عروس تاریکی» روی آنتن یک

سریال «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‎کنندگی محمدرضا تخت‎کشیان از شنبه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

داستان «عروس تاریکی» از جایی آغاز می‌شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال‎ها جدایی، قصد بازگشت به زندگی مشترک را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت‎های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت، خوشبختی را بنا کنند.

رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، لوون هفتوان، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، فلور نظری، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و … در سریال «عروس تاریکی» ایفای نقش می‌کنند.

نویسنده این سریال عباس نعمتی، برنامه ریز امیر جاوید نیک، مدیر تولید داوود معدنی، مدیر تصویربرداری پیمان عباسی‎زاده و صدابردار آن خسرو کیوان مهر است.

**«خانواده دکتر ماهان» در شبکه دو

«خانواده دکتر ماهان» به کارگردانی علی محمد قاسمی و تهیه‎کنندگی بهروز خوش‌رزم، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما با مخاطبان همراه می‎شود. این سریال، با داستانی با مضمون ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی، مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می‌کند.

این مجموعه روایتگر نگاهی تازه برای تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت‌هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است.

امین زندگانی، لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی، ارسطو خوش‌رزم، بهرام شاه‌محمدلو، سعید امیرسلیمانی، رویا افشار، شهروز ابراهیمی و فریده دریامج به همراه کیمیا حسینی، عرفان برزین و ژیار محمدزاده (بازیگران خردسال) از جمله بازیگرانی هستند که در بخش تهران این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

**پخش «گاندو» از شبکه سه

«گاندو» «گاندو» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‎کنندگی مجتبی امینی نیز سریال شبانه شبکه سه سیماست که از امشب، هر شب ساعت ۲۰:۴۵ پخش می‎شود.

داریوش فرهنگ، وحیدرهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی،آزیتا ترکاشوند، نگارعابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجیدنوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، مصطفی سلطانی، یاسمین پیداودی، آیدا جعفری، ناره گرگوریان، بهامین تورانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‎اند.

همچنین «گاندو» با حضور کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، کمند امیرسلیمانی ،صالح میرزا آقایی و فرهاد قائمیان تصویربرداری شده است. جمع زیادی از بازیگران خارجی و ایرانی نیز به این مجموعه اضافه شدند. «گاندو» در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه شده است. این سریال در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به قلم آرش قادری به نگارش درآمده است.

انتهای پیام/