سرویس: اخبار شهرستان 16:14 - جمعه 17 خرداد 1398

عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس:

نبود فرمانداری مستقل، علت اصلی لاینحل ماندن مشکلات شرق اصفهان است

نماینده مردم اصفهان گفت: تا زمانی که فرمانداری در شرق اصفهان شکل نگیرد مشکلات بر طرف نمی شود؛ وقتی که فرمانداری تشکیل شود در کنار آن دیگر ارگانها و نهادها مستقر و مشکلات هم حل می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، حیدرعلی عابدی در جمع مردم ولایتمدار شهر نصرآباد جرقویه سفلی، ضمن تشکر از امام جمعه تلاشگر این شهر، به شیوه کار نمایندگان مردم اشاره و اظهار کرد: وظیفه نمایندگان مجلس رسیدگی به خواسته های مردم و شنیدن مشکلات آنها از زبان خودشان یا نمایندگان آنها در بخشداری هاست و در روزهای اخیر، در خصوص مشکلات راه و مسکن جرقویه سفلی بحث و تبادل نظر داشتیم.

نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی علت اصلی لاینحل ماندن مشکلات شرق اصفهان را نبود فرمانداری بر شمرد و افزود: تا زمانی که فرمانداری در شرق اصفهان شکل نگیرد مشکلات بر طرف نمی شود؛ وقتی که فرمانداری تشکیل شود در کنار آن دیگر ارگانها و نهادها مستقر و مشکلات هم حل می‌شود.

وی گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شده و حضور اعضای برخی کمیسیون های مجلس در شرق اصفهان قرار شد در سال ۹۸ تعداد ده کلینیک تخصصی در منطقه شرق اصفهان راه اندازی شود تا مردم کمتر نیاز به مراجعه به مرکز استان داشته باشند.

دکتر عابدی با اشاره به بخشی از سخنان خطیب نماز جمعه نصرآباد پیرامون کارشکنی های استکبار به سرکردگی امریکا گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، مقاومت تنها راه مبارزه با آمریکاست و کشور ما در یک منطقه سوق الجیشی واقع شده و دشمن هر روز برای همه چیز ما نقشه می کشد؛ در این خصوص هدف دشمن، فقط نفت و معادن ما نیست و حتی برنامه دارد با نا امن جلوه دادن اوضاع باعث فرار مغزها و جوانها از کشور شود.

وی راه موفقیت در این جبهه را پشتیبانی از ولایت فقیه عنوان و بیان کرد: همانگونه که امام راحل فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، توصیه من به جوانان این است که مطیع و پشتیبان ولی فقیه باشید. همان گونه که ولی فقیه الان مدافع و پشتیبان جوانان کشور است.

دکتر عابدی با اشاره به قدرت بازدارندگی دفاعی کشور گفت: تولید موشکها و انواع پهبادها و توانمندی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش ما باعث شده که امریکا حساب کار دستش بیاید و همان گونه که فرمانده کل قوا فرمودند زمان بزن و در رو تمام شده و ناوهای امریکا که انها را به رخ دنیا می کشد سیبل های بزرگی برای موشک های نقطه زن ما هستند.

وی با توجه به اذعان سران برخی کشور به ترس از امریکا تصریح کرد: خیلی از کشورها با ما همدل و همراهند اما از ترس امریکا جرات نمی کنند در عمل با ما همکاری کنند، در حالی که وضعیت کشور ما به گونه ای است که آمریکا جرأت نزدیک شدن به کشور ما را ندارد.

حیدر علی عابدی درباره نشست کشورهای خلیج فارس و بیانیه های انها افزود: این‌ها برای ما عددی نیستند که بخواهند برای ما خط و نشان بکشند و نشستن سران آنها و تشکیل جلسه و صدور بیانیه به اندازه این که چند فرماندار شهرستان های استان جلسه تشکیل بدهند هم برای کشور ما اعتبار ندارد.

وی در بخش پایانی صحبت های خود با بیان این که فضای مجازی می تواند به عنوان یک فرصت مورد استفاده قرار گیرد تاکید کرد: در فضای مجازی محقق باشید و به هر خبر و مطلبی اعتماد نکنید و هر مطلبی را دیدید منتشر نکنید، بلکه اخبار را از مراجع رسمی پیگیر باشید.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.