سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 19:27 - شنبه 13 اردیبهشت 1393

در راستای خدمت به کشاورزان در حسن آباد صورت گرفت

شماره گذاری و صدور زوج پلاک ادوات کشاورزی خود گردان

جهت تسهیل عبور و مرور ادوات و ماشینهای کشاورزی در معابر و بهرمندی از خدمات کشاورزی مدیریت مرکز جهاد کشاورزی جرقویه علیا با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان و راهنمایی رانندگی پلیس راهور اقدام به شماره گذاری این ماشینها در جرقویه کرد.

مهدی زاده مدیریت جهاد کشاورزی جرقویه علیا در گفتگویی کوتاه با خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا گفت:

با پیگیری های انجام شده با مرکز جهاد کشاورزی استان و راهنمایی رانندگی جهت تسهیل در عبور و مرور و صدور کارت سوخت برای ادوات کشاورزی شماره گذاری و صدور پلاک توسط کارشناسان مربوطه در شهر حسن آباد شروع شد.

Vater-Mark567676765

نصر مسئول مکانیزاسیون شهرستان اصفهان در ادامه با اشاره به اهداف این کار گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران مقرر شد که کلیه ماشین های کشاورزی خودگردان بخش کشاورزی طی دو مرحله شماره گذاری گردد.

مرحله اول در کارخانجات تولید کننده که هم اکنون این کار انجام می شود.

مرحله دوم: شماره گذاری ماشین های کشاورزی که کمتر از 13 سال عمر دارند( مدل 80 به بعد ) که توسط راهنمایی رانندگی و همکاری جهاد کشاورزی انجام می شود.

وی در ادامه به دستورالعمل های داده شده در این خصوص اشاره و افزود: بر اساس این دستور العمل در منطقه جرقویه علیا تعداد 17 دستگاه تراکتور کشاورزی با طول عمر کمتر از 13 سال با حضور کارشناسان پلیس راهور و هماهنگی بعمل آمده توسط مرکز جهاد کشاورزی حسن آباد و مدیریت کشاورزی شهرستان اصفهان جهت شماره گذاری و صدور زوج پلاک و کارت سوخت مراجعه داشته اند و اطلاعات اولیه جهت این کار در مرکز جهاد کشاورزی شهر حسن آباد با حضور کارشناسان مربوطه و سرهنگ یزدان پرست از راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور انجام شد تا طی مراحل قانونی پلاک و کارت سوخت صادر گردد.

Vater-Mark7676876767

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.