سرویس: اخبار شهرستان 17:10 - یکشنبه 12 خرداد 1398

فرماندار اصفهان:

ایجاد اشتغال یکی از برنامه‌های مهم فرماندار اصفهان

فرماندار شهرستان اصفهان گفت: یکی از برنامه‌های مهم بنده، ایجاد اشتغال در شهر اصفهان و توجه به امور جوانان و بانوان است و سعی می‌کنیم در برخی پست‌ها از نیروهای جوان و خانم بهره ببریم.

حسین سیستانی در آیین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان اظهار کرد: مردم علی‌رغم مشکلات متعدد به‌نظام و انقلاب دلبستگی دارند؛ این دلبستگی را می‌تواند در راهپیمایی روز قدس دید.

فرماندار اصفهان گفت: اصفهان در جهان سرآمد بوده و است این شهر، شهر انقلاب، ایثار، شهادت و فداکاری و در طول تاریخ این شهر همچون ستاره در آسمان جهان درخشیده است و امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خوب و صدیقی برای مردم این شهر باشیم.

وی افزود: بنده به‌عنوان یک انسان وظیفه خود می‌دانم به کرامت انسان‌ها احترام بگذارم و در سمت محوله به‌عنوان فرماندار سعی می‌کنم این مهم را رعایت کنم و خدمتگزاری صدیق برای مردم شهیدپرور اصفهان باشم.

سیستانی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم بنده، ایجاد اشتغال در شهر اصفهان و توجه به امور جوانان و بانوان است و سعی می‌کنیم در برخی پست‌ها از نیروهای جوان و خانم بهره ببریم.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم که در برگزاری این انتخابات باید کنار ما یاری همه مردم و مسئولان باشد تا بتوانیم امین آرا مردم باشیم، تصریح کرد: اکنون مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما با همکاری و همدلی مردم و مسئولان این مشکلات قابل حل است.

فرماندار اصفهان اضافه کرد: شهرداری‌ها در جلب و تأمین رضایت عمومی، نقش مهمی بر عهده دارند که امیدواریم با کمک شهرداری اصفهان، شاهد تحولات چشم گیری در عرصه‌های گوناگون باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.