اصفهان شرق

45 درصد از انتخابات استان بر عهده شهرستان اصفهان است/ استاندار اقدامات ویژه ای برای این شهرستان انجام دهد

کدخبر: 183021
1398/03/12 در ساعت 17:08

احمد رضوانی در آیین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان با بیان اینکه زمانی که از خمینی‌شهر به اصفهان آمدم، موقع حساس و در آستانه سه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز بود، اظهار کرد: زمانی که سه روز از برنامه زمان‌بندی انتخابات مجلس گذشته بود، بنده آمدم.

فرماندار سابق اصفهان اضافه کرد: هماهنگی و فعالیت سه هزار صندوق رأی کار دشواری بود اما با کمک و همدلی مسئولان، انتخاباتی پرشور و بدون کوچک‌ترین مشکلی را برگزار کردیم.

وی افزود: 45 درصد از انتخابات استان به عهده اصفهان بود و 55 درصد دیگر آن بر عهده 23 فرمانداری دیگر که می‌طلبد استاندار اصفهان در ابعاد مختلف برای شهرستان اصفهان اقداماتی انجام دهد.

رضوانی با بیان اینکه 355 طرح پروژه عمرانی در سال 95 و بیش از 300 پروژه عمرانی در سال 96 حدود 591 پروژه عمرانی در سال 97 مورد بهره‌برداری قرار گرفت و همچنین پروژه‌هایی توسط شهرداری‌ها انجام شد، تصریح کرد: بحران‌های مختلف از جمله نفت‌کش‌ها، کامیون‌داران و … در مرکز استان وجود داشت اما آن‌ها حل شد و مسائل عمرانی شهرستان نیز فراموش نشد و کارهای عمرانی پیگیری می‌شد.

وی اضافه کرد: بحران خشکسالی و مشکلات که کشاورزان در شرق اصفهان را پشت سر گذاشتیم که در این راستا خود صنف کشاورزان به همراه اعضای شورای تأمین همکاری کردند تا بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم.

فرماندار سابق اصفهان با توضیح اینکه ایجاد سازمان‌های مردم‌نهاد یکی از کارهایی است که می‌تواند امور را تسهیل کند که در حال حاضر 220 سازمان مردم‌نهاد در اصفهان داریم، خاطرنشان کرد: مسکن مهر یکی دیگر از پروژه‌هایی بود که پیگیری شد و پرداخت تسهیلات به روستائیان اقداماتی انجام شد.

به گزارش اصفهان شرق، آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اصفهان عصر امروز با حضور مسئولان استانی برگزار شد که این آیین از تلاش‌های احمد رضوانی که به‌عنوان فرماندار اصفهان و فریبرز امیری که هفت ماه سرپرست این نهاد را به عهده داشت، تجلیل و حسین سیستانی به‌عنوان فرماندار جدید اصفهان معرفی شد.

انتهای پیام/