سرویس: تولیدی 16:58 - یکشنبه 12 خرداد 1398

استاندار اصفهان:

شرایط اصفهان، خاص و نیازمند همدلی و هماهنگی برای پیشبرد کارها است

استاندار اصفهان با بیان اینکه شهرستان اصفهان باید مانند یک شهرستان عادی دیده شود، اظهار کرد: شرایط اصفهان خاص است که نیازمند همدلی و هم زبانی بین مسئولان برای پیشبرد کارها و اهداف هستیم.

عباس رضایی در آیین تکریم و معارفه فرماندار اظهار کرد: خرداد، ماه عجیبی است، چهاردهم آن رحلت امام و حزن‌انگیز و پانزدهم آن سرآغاز انقلاب اسلامی است.

استاندار اصفهان گفت: شرایط اصفهان خاص است که نیازمند همدلی و هم زبانی بین مسئولان برای پیشبرد کارها و اهداف هستیم؛ شهرستان اصفهان باید مانند یک شهرستان عادی دیده شود و در روزهای اولی که به اصفهان آمدم وقت خود را به مسائل و مشکلات کشاورزان شرق اختصاص دادم و با آن‌ها صحبت کردم.

وی افزود:. با توجه به مشکلات این شهرستان لازم بود فردی با تجربیات فرمانداری در چنین شهرستان در این پست قرار بگیرد؛ از فرماندار جدید اصفهان و دیگر فرمانداران و مدیران کل درخواست کرده‌ام که در کنار خود از نیروهای جوان و عزیز استفاده کنندکه متاسفانه یکی از مشکلات اصفهان عدم کادرسازی است.

رضایی با بیان اینکه از دوستان خیریه شجره طیبه در خواست می کنم که از دور فرماندار جدید اصفهان را خط بکشند، تصریح کرد: از شخص آقای سیستانی هم درخواست دارم برای تمرکز بیشتر در فرمانداری اصفهان شماره همراهشان را تغییر دهند.

وی تاکید کرد: یکی از خصوصیات فرماندار باید جوان‌مرد باشد تا همه اقشار مردم را مانند خانواده خود ببیند؛ خواسته مردم از مسئولان طبق فرمایشات امام علی (ع) امنیت، عدل و آسایش است که باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.