سرویس: تولیدی » خبر پوششی 12:31 - شنبه 13 اردیبهشت 1393

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

توجه به مناطق محروم شرق اصفهان از دغدغه های بسیج است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مهم ترین مساله برای جوانان شغل است و در این مسیر بسیج دغدغه های بسیاری را در این میان ایفا می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق: دکتر حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس با حضور در جمع مردم بخش جرقویه سفلی در مراسم یادواره 170 شهید این بخش شهدا را اوج صداقت دانست و اظهار داشت: شهدای دوران دفاع مقدس به اذن ولی فقیه زمان خود به جبهه رفتند و خروجی این حضور جهاد و بصیرت بود و بصیرت به معنای جریان شناسی و شناخت دشمن در تمام عرصه ها می باشد.

وی در ادامه را اشاره به راههای شاد کردن روح شهدا توسط نسل امروز افزود: اگر مردم امروز ما بخواهند روح بزرگ شهدا را شاد کنند می بایست صداقت و اذن از ولی فقیه را در راستای کار خود قرار دهند.

کامران به دیدر خود با سردار نقدی اشاره و خاطرنشان کر: در سفر سردار نقدی به اصفهان دیداری با وی در اردوگاه درچه اصفهان داشتیم و چیزی که در جلسات مسئولین بسیج مهم و دغدغه مند بود بحث اشتغال جوانان مناطق محروم و دارای شرایط خاص می باشد که بسیج در این جهت دغدغه های بسیاری را دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس از کاهش وام مسکن خبرداد و گفت: در رابطه با وام مسکن کاهش خوبی را داشته ایم به گونه ای که سال گذشته از 25 به 20 درصد و امسال به 15 درصد کاهش داریم.

وی ایجاد مستمری برای جانبازان زیر 5 درصد را از جمله پیگیری ها خواند و تصریح نمود: برای اولین مرتبه برای رزمندگان مسن و بیکار پولی را جهت کمک اختصاص می دهیم و جانبازان زیر 5 درصد هم مشمول مستمری قرار میگیرند.

کامران دستجردی در پایان از همه حاضرین و دست اندر کاران این یادواره تشکر کرد.

لازم به ذکر است وی بااشاره به حضور زنان در برنامه های برگزار شده گفت: زنان مانند همیشه حضوری فعال و مستمر در جلسات دارند و به واسطه این امر از آنان تشکر دارم.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “توجه به مناطق محروم شرق اصفهان از دغدغه های بسیج است”

  1. حسيني خالصي گفت:

    مهمترين مسأله براي جوانان جرقويه خيانت هايي است———————

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.