سرویس: اخبار شهرستان 18:26 - جمعه 03 خرداد 1398

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی جرقویه علیا:

جوانان باید در میدان‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی با اقتدار حاضر شوند

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی جرقویه علیا گفت: جوانان باید در میدان‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی با اقتدار حاضر شوند.

به گزارش اصفهان شرق، بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهرجلسه ای با حضور مسئولین بخش از طرف بخشداری جرقویه علیا در کانون هنری شهر حسن آباد برگزار شد.

در مراسم حجه السلام شیخ عباس صادقی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی بخش جرقویه علیا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزاد سازی خرمشهر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در این بیانیه رهبر انقلاب به جوانان بیشتر توجه داشتند و بخش بیشتر مسئولیت در بعد های مختلف را بر دوش جوانان قرار داده اند و جوانان باید شانه زیر بار مسئولیت در میدان های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و بین المللی داده و در بعد های معنوی و اخلاقی و عدالت خواهی توجه کافی داشته باشند تا به آرمان های انقلاب نزدیک تر شوند.

وی در ادامه به طلاب و کسانی که تریبون در دست دارند تاکید کرد: شما باید بیانیه رهبر معظم انقلاب را برای مردم بیان کنید تا برای همه این بیانیه روشن شود.

در ادامه غلامرضا شفیعی در مورد عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهرو حاج حسین جمشیدی در مورد امر بمعروف و نهی از منکردر جامعه اسلامی سخنانی بیان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.