سرویس: غیر تولیدی 02:05 - چهارشنبه 01 خرداد 1398

عابدی:

هنوز خبری از تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود نیست

نماینده مردم اصفهان در مجلس در تذکری خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور گفت: هنوز خبری از تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود نیست و مردم استان‌های فلات مرکزی مشتاق شنیدن خبر شروع به کار این ستاد هستند.

حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور گفت: هنوز خبری از تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود نیست و مردم استان‌های فلات مرکزی مشتاق شنیدن خبر شروع به کار این ستاد هستند.

وی خطاب به نمکی وزیر بهداشت افزود: همان طور که قبل از تصدی وزارت از شرق استان اصفهان بازدید کردید، مشکلات درمانی مردم منطقه همچنان پابرجا است و هنوز از راه‌اندازی بیمارستان ورزنه خبری نشده است ضمن آن که احداث 10مرکز کلینیک تخصصی که دانشگاه علوم پزشکی برنامه آنها را داده بود بلاتکلیف مانده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: احداث مرکز درمان پیشگیری از بیماری سالک در ورزنه راه‌اندازی نشده است و به دلیل عدم جذب پرستار و کمک پرستار فشار کار بر روی پرستاران بسیار بالا رفته است که فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند و از طرفی خانواده‌های بیماران باید متحمل مراقبت از بیماران خود شوند لذا با توجه به وعده‌هایی که داده شده هر چه سریعتر برای جذب پرستار اقدام شود.

وی در تذکری خطاب به سلطانی فر به وزیر ورزش و جوانان گفت: شاهد این بودیم که چه رفتاری با هواداران تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه‌ آزادی شد؛ همچنین در بازی بازگشت نیز سهمیه تماشاگران تیم فوتبال سپاهان اصفهان از 90 درصد به 50 درصد کاهش یافت که این کار قابل قبول و مطابق با عدالت نیست.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.