سرویس: اخبار شهرستان 01:39 - چهارشنبه 01 خرداد 1398

همزمان با ماه مبارک رمضان؛

برگزاری مسابقات جام ضیافت نور در شهر حسن آباد/ تصاویر

مسابقات ورزشی جام رمضان در رشته های فوتسال، والیبال، از طرف اداره ورزش و جوانان وهئیت فوتبال منطقه جرقویه علیا در , شهر حسن آباد و همزمان با ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان در گفتگویی کوتاه با خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا  ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: طبق سنوات قبل اداره ورزش و جوانان با همکاری هیئت های ورزشی منطقه به منظور پر کردن اوقات فراغت ورزشکاران و جوانان مسابقات جام رمضان را در رشته های مختلف برگزار می کند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که حضور پیشکسوتان، مسئولان، جوانان و نوجوانان و همکاری و تعامل بتوان به اهداف ورزش (تهذیب جسم و روح، تندرستی و سلامتی)  برسیم و شاهد برگزاری رقابت های سالم بین تیم ها باشیم.

مقداد جمشیدی در ادامه با اشاره به تعداد تیم های شرکت کننده و تعداد بازی ها  افزود: امسال در مسابقات  جام ضیافت نور شش تیم از شهر حسن آباد و روستاهای مجاور شرکت کردند( تیم بچه های کویر کمال آباد،دشت آسمان حسین آباد،سپاهان شهر حسن آباد، ستاده کویر خارا، جاوید شهر حسن آباد و شهید صادقی شهر حسن آباد) و تعداد 21 بازی در شب های ماه مبارک رمضان تا مرحله فینال انجام خواهد شد .

وی در ادامه گفت: نتایج کلی این مسابقات در مراحل بعدی به اطلاع خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.