سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 08:10 - جمعه 12 اردیبهشت 1393

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) در یادواره شهدای بخش جرقویه سفلی

دفاع از مردم شرق اصفهان را ادامه دهنده راه شهدا می دانیم

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: مسئولین می بایست بستر مناسبی را جهت کارافرینی ایجاد کنند و ما مدافع مردم شرق اصفهان در تمام جلسات استان می باشیم.

به گزارش اصفهان شرق: سردار سلیمانی در مراسم یادواره ی 170 شهید بخش جرقویه سفلی با تبریک روز معلم و سالروز شروع عملیات بیت المقدس، این ایام را گرامی داشت و در راستای حضور در یادواره با اشاره به دستاورد های دفاع مقدس و افتخار آمیزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در حالی مورد تهاجم وحشیانه دشمن قرار گرفت که دوران مبارزه علمای تشیع خصوصا امام خمینی(ره) توانست ایران را ازدست رژیم شاهنشاهی خارج کند. در این شرایط ملت درگیر پر کردن خلاءهای به جا مانده از دوران قبل از انقلاب بود و با جنگ تحمیلی مواجه شد.

وی دفاع مقدس را مرهون خون هزاران شهید پاک میهن دانست و افزود: صدام، همان کسی که فکر اشغال ایران در یک روز را داشت با اندیشه ی عاشورایی ملت ایران در جبهه ها و شعار یا حسین و یا فاطمه الزهرای رزمندگان ضربات سنگینی را ازرزمندگان ایران در خاک خودش خورد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان با اشاره به مشکلات کشور در زمینه ی نظامی، سیاسی و اقتصادی بعد از انقلاب تصریح نمود: دشمن می خواست با وجود مشکلات پیش روی ملت بعد از انقلاب کشور پای میزمذاکره رود و در مقابل دشمن کرنش کند به گفته امروزی ها امتیاز بدهد و زمان بگیرد، ولی ملت ایران با سعادت در مقابل دشمن صف آرایی کرد و لیکن هر چند جنگ زمان بر بود ولی رزمندگان در جبهه ها خودشان را پیدا کردند.

وی با توجه به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد و فرهنگ، سطح فرهنگ مردم در منطقه شرق اصفهان را بالا خواند و خاطرنشان کرد: در منطقه شرق اصفهان با مردم انقلابی، شهید داده، مقاوم، فرهنگی و فرهنگ ساز روبرو هستیم و در این منطقه کم تر با مشکلات فرهنگی مواجه می باشیم و لیکن بایست دراین عرصه کار را انجام داد و مواظب دسیسه ها و وسوسه های غربی و دشمن باشیم.

سلیمانی مشکلات اقتصادی در منطقه شرق اصفهان را از اهم مسائل موجود عنوان کرد و افزود: مشکلات اقتصادی منطقه با تکیه بر فرهنگ ایثار، شهادت و ایثارگری حل می شود و می بایست با تکیه برفداکاری و ایثارگری به میدان بیاییم و با ایجاد اشتغال و کارآفرینی شرق را از مشکلات اقتصادی نجات دهیم.

فرمانده سپاه استان اصفهان از ارائه تسهیلات به بسیج سازندگی ناحیه ی امام علی(ع) با توجه به شرایط منطقه خبر داد و گفت: بسیج در قالب اقتصاد مقاومتی طرح های متفاوتی را داده است و امسال هم سپاه استان پروژه های بسیج سازندگی ناحیه امام علی(ع) را به میزان قابل توجهی افزایش داده است تا با افزودن تسهیلات جوانان به میدان کارآفرینی بیایند.

Vater-Mark4556357م

وی مسئولین را به توجه بیشتر و اولویت ویژه به شرق اصفهان فراخواند و گفت: می بایست بیشتر از گذشته به موضوع کارآفرینی توجه شود و مسئولین می بایست بستر سازی در این عرصه را در اولویت های ویژه ی خود قرار دهند و این در حالی است که ما مدافع مردم شرق اصفهان هستیم و این راه را ادامه راه شهدا می بینیم، در عین حال که از کار و تولید دفاع می کنیم.

سلیمانی درپایان با اشاره به فرمایشات مقام ولایت مبنی بر جنگ اقتصادی و فرهنگی پیش وری ملت ایران خاطرنشان کرد: اگر شهدا جنگ نظامی کردند امروز جنگ ما جنگ اقتصادی و فرهنگی است و همه می بایست خواسته های رهبر را در فرصت کوتاه عملی کنند و اگر کسی ابهامی در خواسته های فرهنگی رهبری دارد این مشکل با ملت و انقلاب است و مردم در قبال آنان می بایست تکلیف آنان را روشن کنند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.