سرویس: اخبار شهرستان 01:11 - پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398

فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس:

بارش های بهاری، امید رهاسازی آب برای کشت پاییزه را فراهم کرد/ بهشت آباد همچنان بر روی میز تصمیم گیری

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: پیگیر طرح های ملی هستیم و امیدواریم دو تا سه سال اینده سد تونل سوم تکمیل شود و با توجه به بازید نزدیک از این طرح ها و تامین بودجه تونل مشکلی در مسیر نخواهیم داشت.

مهندس فولادگر در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به تامین اقتصاد منطقه شرق اصفهان با کشاورزی اظهار کرد: در سال جاری خداوند خود وارد صحنه کمک‌رسانی شد و با بارش رحمت الهی توانستیم ذخایر خوبی در کشور داشته باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد‌: عدم مدیریت آبی در بارش های اخیر باعث خرابی شد و مسئولان ذیربط باید در این خصوص دقت و سرعت عمل داشته باشند تا بتوان از این نعمت الهی به سود مردم استفاده کرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس افزود: صحبت های اولیه با سازمان آب منطقه ای استان اصفهان صورت گرفته و مقرر شد با توجه به اینکه آب برای کشت پاییزه دیر رهاسازی شد؛ بر مبنای نیاز کشاورزان زمان بیشتری برای کشت در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

وی با توجه به اینکه ذخایر برفی خوبی در بالادست موجود است که بر میزان آب سد تاثیر مثبتی دارد، گفت: می توان امید داشت که برای کشت پاییز در سال جاری مشکلی در جهت رها سازی آب نداشته باشیم؛ البته نباید از صرفه جویی آب در تابستان غافل شویم که بسیار در تصمیم گیری ها در پاییز تاثیر گذار است.

فولادگر با توجه به بهبود شرایط کشور مبنی بر حساسیت ها پیش رو تاکید کرد:‌ همچنان پیگیر طرح های ملی هستیم و امیدواریم دو تا سه سال آینده سد تونل سوم تکمیل شود و با توجه به بازید نزدیک از این طرح ها و تامین بودجه تونل مشکلی در مسیر نخواهیم داشت.

وی به طرح بهشت آباد نیز اشاره و تصریح کرد: طرح بهشت آباد نیز در دستور کار قرار دارد که منتظر حل و فصل مسایل حاشیه ای آن هستیم که با تکمیل این طرح و دیگر طرح ها بیش از 500میلیون متر مکعب آب برای اصفهان تامین خواهد شد.

نماینده مردم اصفهان، پیرو فرمایشات رهبری و نام گذاری سال جدید به نام رونق تولید اضافه کرد: در سل جاری ما رکود و تروم را داریم که بر دو بخش مردمی و دولتی تقسیم شده است و همچنین نظارت بر رونق و تولید دو چندان شده است.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.