سرویس: اخبار شهرستان 14:34 - جمعه 13 اردیبهشت 1398

امام جمعه شهر کوهپایه:

به جای حل مشکلات کشور، ورود بانوان به ورزشگاه را فریاد می زنند

امام جمعه شهر کوهپایه گفت: اگر در این معرکه ای که در ورزشگاه اتفاق افتاد خانم ها بودند چه اتفاقی رخ می داد؟ آیا همه مشکلات کشور ما حل شده که بعضی ها داد می زنند خانم ها به ورزشگاه راه پیدا کنند.

حجت الاسلام احمد شاکری در رابطه با شوراهای شهر و ردستا با اشاره به آیه 159 سوره آل عمران، اظهار کرد: رسول خداوند عقل کل است و نیاز به مشورت ندارد و مشورت ایشان نشان از این است که به امّت بها می دهد؛ پیام این آیه نیاز همگانی به مشورت را می رساند و هیچکدام از ما بی نیاز از مشورت نیستیم.

امام جمعه شهر کوهپایه با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا نتیجه امور مشورتی است تصریح کرد: باید شوراها به این نکته توجه داشته باشند که این اعضای چند نفره در هر شهر و روستا که انتخاب شدند در همه امور تخصص ندارند، که البته می طلبد این شوراها از آراء و نظرات متخصصان هر زمینه استفاده و مشورت کنند.

وی افزود: انتخابات یعنی واگذاری امور به صاحب نظران؛ پس بهتر است موقع انتخابات چشمان خود را باز کرده و درست انتخاب کنیم.

شاکری با اشاره به حوادث و اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی اتفاق افتاد، عنوان کرد: 300 نفر در این بازی مجروح شدند؛ در گیری هایی که اتفاق افتاد با دیدگاه برخی نمایندگان مجلس و مشاوران و معاونان وزیران که خانم ها به ورزشگاه ورود پیدا کنند، سازگار است.

حجت الاسلام شاکری خاطرنشان کرد: اگر در این معرکه خانم ها بودند چه اتفاقی رخ می داد؛ باید در انتخابات کسانی را انتخاب کنیم که دلشان برای فرهنگ ناب محمدی بسوزد؛ آیا همه مشکلات کشور ما حل شده که بعضی ها داد می زنند خانم ها به ورزشگاه راه پیدا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.