اصفهان شرق

بهره‌برداری از اقامتگاه بوم گردی حافظ در ورزنه/ گزارش

کدخبر: 182331
1398/02/13 در ساعت 11:51

به گزارش اصفهان شرق، گردشگری در شرق اصفهان از مدت ها قبل مورد نظر قرار گرفته است تا در اوج خشکسالی ها، عامل مثبت اقتصادی در منطقه شرق اصفهان به حساب آید.

در همین زمینه، پتانسیل های گردشگری در شرق اصفهان و سرمایه گذاری اقتصادی چشم اندازی مثبت را به وجود آورد تا دریچه ای تازه را به سوی منطقه بگشاید.

ورزنه از جمله شهرهایی بود که آوای زندگی دوباره را با احیای اماکن گردشگری، کلید زد تا اقتصاد گردشگری پایدار را به شهر باز کند.

با حضور دکتر عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و دکتر فریدون الهیاری مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و جمعی از مسئولان محلی؛ دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ورزنه در محل ساختمان بخشداری بن رود افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور مسئولان اقامتگاه بوم گردی حافظ در شهر ورزنه در زمینی به مساحت 400متر و زیربنای 200متر مربع با اعتباری بالغ بر 2میلیارد ریال افتتاح شد.

در ادامه طی بازدید از آخرین پل بر روی رودخانه زاینده رود ورزنه (پل سیف اردکانی ) طبق تفاهم نامه بین شهرداری و میراث فرهنگی؛ جهت مرمت وبازسازی این پل اعتباری بالغ بر 500میلیون ریال اختصاص داده شد.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه