اصفهان شرق

مراسم سیل مهربانی همکلاسی ها در مدارس بخش بن رود/ تصاویر

کدخبر: 182210
1398/02/03 در ساعت 14:15

به گزارش اصفهان شرق، مراسم سیل مهربانی همکلاسی ها در مدارس بخش بن رود و شهر ورزنه و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه غنی و مدرسه ابتدایی دخترانه شهید محمدی ورزنه با حضور جمعی از مسئولان شهر ورزنه برگزار شد.

محمد حیدری در این مراسم گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش، ایثار و مشارکت جویی در بین دانش آموزان، همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از سیل اخیر و انسجام بخشی هدایای نقدی و غیر نقدی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس اجرایی شده است.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود بیان کرد: سیل اخیر می خواهد ما بخشندگی و مهربانی را ازیاد نبریم که این بخشندگی و مهربانی ازصفات خداوند است.

وی ایثار، گذشت و مهربانی راجزء لاینفک و جدایی ناپذیر زندگی دانست و افزود: چنین مواقع بحرانی باید از این صفات خوب و پسندیده به دیگر بنده ها و همنوعان خود ببخشاییم.

رییس اداره آموزش و پرورش با بیان اینکه یاد بگیریم همیشه این مهربانی را داشته باشیم، تصریح کرد: ما با حضور درپویش سیل مهربانی ها به جهانیان ثابت می کنیم که در همه صحنه ها دست در دست هموطنانمان می گذاریم و به همدیگر کمک می کنیم و این سیل مهربانی فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده هایشان باید همچنان استمرار داشته باشد تا با این پویش مهربانی ها همه آلام و سختی های هموطنان عزیزمان در استان های سیل زده از بین برود.

حیدری افزود: کلیه دانش آموزان شهر ورزنه و بخش بن رود و بصورت نمادین در دبیرستان غنی ورزنه و مدرسه دخترانه شهید محمدی در این پویش شرکت کردند، تا به همکلاسی های عزیز و همه کسانی که در سیل اخیر آسیب دیده اند، بگویند، ما هستیم و همه چیزهایی که در این پاکت های مهربانی جمع شدند به دست شما عزیزان می رسانیم و شادی هایمان را با شما تقسیم می کنیم و ما  فرهنگیان ودانش آموزان دست در دست هم می دهیم تا دانش آموزان مناطق سیل زده به زودی وبا تمام امکانات در سر کلاس های درس حاضر شوند.