سرویس: اخبار شهرستان 14:15 - سه شنبه 03 اردیبهشت 1398

پیش از ظهر امروز انجام شد؛

مراسم سیل مهربانی همکلاسی ها در مدارس بخش بن رود/ تصاویر

رییس آموزش و پرورش بن رود گفت: طرح سیل مهربانی با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی و مشارکت جویی در بین دانش آموزان در مدارس بخش بن رود برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، مراسم سیل مهربانی همکلاسی ها در مدارس بخش بن رود و شهر ورزنه و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه غنی و مدرسه ابتدایی دخترانه شهید محمدی ورزنه با حضور جمعی از مسئولان شهر ورزنه برگزار شد.

محمد حیدری در این مراسم گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش، ایثار و مشارکت جویی در بین دانش آموزان، همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از سیل اخیر و انسجام بخشی هدایای نقدی و غیر نقدی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس اجرایی شده است.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود بیان کرد: سیل اخیر می خواهد ما بخشندگی و مهربانی را ازیاد نبریم که این بخشندگی و مهربانی ازصفات خداوند است.

وی ایثار، گذشت و مهربانی راجزء لاینفک و جدایی ناپذیر زندگی دانست و افزود: چنین مواقع بحرانی باید از این صفات خوب و پسندیده به دیگر بنده ها و همنوعان خود ببخشاییم.

رییس اداره آموزش و پرورش با بیان اینکه یاد بگیریم همیشه این مهربانی را داشته باشیم، تصریح کرد: ما با حضور درپویش سیل مهربانی ها به جهانیان ثابت می کنیم که در همه صحنه ها دست در دست هموطنانمان می گذاریم و به همدیگر کمک می کنیم و این سیل مهربانی فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده هایشان باید همچنان استمرار داشته باشد تا با این پویش مهربانی ها همه آلام و سختی های هموطنان عزیزمان در استان های سیل زده از بین برود.

حیدری افزود: کلیه دانش آموزان شهر ورزنه و بخش بن رود و بصورت نمادین در دبیرستان غنی ورزنه و مدرسه دخترانه شهید محمدی در این پویش شرکت کردند، تا به همکلاسی های عزیز و همه کسانی که در سیل اخیر آسیب دیده اند، بگویند، ما هستیم و همه چیزهایی که در این پاکت های مهربانی جمع شدند به دست شما عزیزان می رسانیم و شادی هایمان را با شما تقسیم می کنیم و ما  فرهنگیان ودانش آموزان دست در دست هم می دهیم تا دانش آموزان مناطق سیل زده به زودی وبا تمام امکانات در سر کلاس های درس حاضر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.