اصفهان شرق

پیام فرمانده کل ارتش بمناسبت روز ارتش

کدخبر: 182180
1398/01/28 در ساعت 16:01

به گزارش اصفهان شرق؛  به نقل از امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، یادگار ارزشمند حضرت امام (ره)، امسال با اعیاد شعبانیه بویژه سالروز ولادت حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) مقارن شده و سربازان آن امام موعود در دل عید ولایت، روز ارتش را گرامی می‌دارند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران که وظیفه دفاع از حدود و ثغور و حفظ نظام را بر عهده دارد، با استقرار در مرز‌های شرقی و غربی، حراست از آسمان ایران عزیز و انجام مأموریت در اقیانوس‌ها، چهره مصمم “اشداء علی الکفار”‌ی خود را نشان می‌دهد و در عرصه‌های مردم یاری از جمله سال ۹۸ را با ارائه جنبه‌” رحماء بینهم” در کنار هموطنان عزیز سیل‌زده آغاز کرد و تلاش شبانه‌روزی تا این لحظه ادامه دارد.

اینجانب با کمال خضوع، شکرگزار درگاه خداوند بزرگ هستم که نعمت پوشیدن لباس مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرصت خدمت به این ملت بزرگ را نصیب ما کرد. این روز‌ها در همه‌جا، ما در معرض محبت‌های بی‌نظیر مردمی هستیم که با وجود اینکه دچار خسارت‌های سنگین و بعضاً جبران نشدنی هستند، فرزندان و برادران سرباز خود را با بزرگواری مورد عنایت قرار می‌دهند.

خداوند بزرگ را بر نعمت سربازی چنین ملت بزرگواری شاکریم و این محبتها، روحیه و انگیزه فرزندان ارتشی این ملت را برای خدمت بیشتر مضاعف خواهد کرد.

بر خود لازم می‌دانم، درود، سلام و تقدیر خود را تقدیم خانواده‌های فهیم و صبور ارتشیان غیرتمند کنم که علاوه بر همه مأموریت‌های معمول، امسال تمام زمان تعطیلات را بدون حضور مردان خود که در عرصه دفاع و یاوری سیل‌زدگان بودند گذراندند و با رفتار خوب خود موجب دلگرمی ما بودند و هستند.

ارتش با ویژگی شناخته شده معنویت محوری، انضباط، سلسله مراتب و سلامت کارکنان آماده‌تر از هر زمان دیگری بی‌قرار اجرای مأموریت‌های واگذاری است؛ لذا با اطمینان و اعتماد کامل به همر‌زمان فداکار، به پیشگاه فرماندهی معظم کل قوا اعلام آمادگی و بی‌تابی آحاد رزمندگان ارتش را معروض می‌دارم و با تعظیم در مقابل مقام والای شهدا و تکریم خانواده‌های محترم آنها، جانبازان عزیز، آزادگان سرافراز، پیشکسوتان و بازنشستگان گرانقدر، دست و بازوی همرزمان عزیز را می‌بوسم و قدردان نقش تعیین کننده خانواده‌های فهیم و صبور آنها هستم و برای همه سالی پر خیر و برکت آرزو می‌کنم. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

انتهای پیام/