سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 13:16 - پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393

در آستانه روز معلم

شاگردی که برای دیدن معلم خود 600 کیلومتر رکاب می زند

در آستانه روز معلم، شاگرد 27 سال قبل یک معلم کرجی برای تبریک این روز به معلم دوران نوجوانی خود، از حسن آباد تا کرج را رکاب می زند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا:

حسین شفیعی حسن آبادی که خود نیز در هنر معلمی مشغول خدمت می باشد در آستانه فرا رسیدن روز معلم برای دیدن کاظم ملاوردی خانی معلم دوران نوجوانی خود که ساکن کرج است حرکت کرد.وی 27 سال پیش در هنرستان روستای کبوتر آباد براآن تدریس می کرد و شفیعی که یکی از شاگردان این معلم بوده است،مسیر 600 کیلومتری حسن آباد جرقویه تا کرج را با دوچرخه رکاب می زند.

در گفتگویی که با شفیعی داشتیم هدف از این کار را این گونه عنوان کرد: دیدن دوباره معلم دوران نوجوانیم که هنوز صدای دلنشین او در گوشم زمزمه می شود و اداء دینی که او بر گردن من و دیگر دوستانم دارد، از اهداف من در این سفر می باشد. می باشد. بنده به نیابت از همه مردم و فرهنگیان جرقویه علیا به دیدار این معلم عزیز در محل سکونتش در کرج است میروم و دستان او را می بوسم.وی برنامه خود را ورزشی ـ فرهنگی دانست.

لازم به ذکر است شفیعی بعد ظهر روز یکشنبه موخه 7/2/93 از حسن آباد حرکت کرده و به گفته وی هر روز مسافت 100 کیلومتر را می پیماید.او در روز 12 اردیبهشت ( روز معلم ) به یاری خدا به کرج خواهد رسید.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “شاگردی که برای دیدن معلم خود 600 کیلومتر رکاب می زند”

  1. lsa گفت:

    ای کاش دانش آموزان امروزی نیز این همت را داشتند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.