سرویس: غیر تولیدی 12:12 - یکشنبه 25 فروردین 1398

یک متخصص روانشناسی بالینی پاسخ داد؛

چگونه در زمان غم و غصه هم لبخند بزنیم؟

متخصص روانشناسی بالینی گفت: در سخت ترین شرایط زندگی مانند مرگ عزیزان هم پیش می آید که عزاداران با یادآوری خاطرات می‌خندند.

به گزارش اصفهان شرق؛ کاظم زاده عطوفی متخصص روانشناسی بالینی که هر دوشنبه موضوع سلامت جنسی و تاثیر آن در ساخت زندگی سالم را در شبکه سلامت دنبال می کند در گفت وگویی با این شبکه حال خوب را محصول نگرش هر فرد به زندگی دانسته و اظهار کرد: در سخت ترین شرایط زندگی مانند مرگ عزیزان هم پیش می آید که عزاداران با یادآوری خاطرات می خندند. همین نکته نشان می دهد که «حال خوب» حاصل نگاه ما به زندگی است.

 

کاظم زاده کمبود آموزش مهارت های زندگی را از اصلی ترین چالش های جامعه امروز ما توصیف کرد و افزود: متاسفانه این نقیصه باعث شده تا افراد موفق بسیاری را در اطراف خود ببینیم که رفتارهای غیراجتماعی از خود نشان می دهند. رفتارهای مدیریت نشده که ناشی از نبود آموزش مهارت هاست.

متخصص روانشناسی بالینی ضمن توصیه به خانواده ها خواستار آن شد تا آموزش مهارت های زندگی در اولویت سیستم آموزشی قرار گیرد ،افزود: بهره گیری از کلاس هاس آموزشی، فیلم، کتاب و سایت هایی که به نوعی زیر نظر مراکز آموزشی باشند راهکار مناسبی برای دریافت این آموزش هاست.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.