سرویس: غیر تولیدی 16:14 - شنبه 24 فروردین 1398

کشف یک تن مواد مخدر توسط پلیس اصفهان در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک تن مواد افیونی که توسط یک دستگاه سواری پژو حمل می‌شد با همکاری پلیس استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، از انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی در منطقه “ایرانشهر” استان “سیستان و بلوچستان” باخبر و موضوع بلافاصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان، اطلاع رسانی شد.

وی افزود: یک تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر “ایرانشهر” پس از برنامه ریزی لازم  موفق به شناسایی سواری پژو حامل محموله افیونی شده و  وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: راننده خودرو به دستور ایست ماموران توجهی نكرد، متواری شد و در فرصتی مناسب خودرو و محموله را به آتش کشید.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: ماموران در اقدامی سریع آتش را مهار و موفق شدند، 960 کیلو و 700 گرم سوخته تریاک و 39 کیلو و 300 گرم تریاک از این خودرو کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را به کار بسته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح‌های مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ به طور مستمر ادامه دارد.

انتهای پیام

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.