سرویس: غیر تولیدی 15:14 - شنبه 24 فروردین 1398

حاجی دلیگانی:

رونق تولید در گرو شجاعت و رشادت مدیران است

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس گفت: نقدینگی مردم و بانک‌ها باید به سوی تولید جهت‌گیری کند و میسر شدن این مهم در گرو مشوق‌های لازمی است که در بسترهای خاص از طرف دولت فراهم شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در خصوص سال رونق تولید، اظهار کرد: در خصوص رونق تولید ملی طرح بسیار است و درحال حاضر مرکز پژوهش‌های مجلس ده‌ها راهکار برای خروج از وضعیت فعلی مطرح کرده است.

وی ادامه داد: لازمه اجرایی شدن این طرح‌ها این است که دولت در حوزه اجرایی فعالیت و مجلس نیز به نظارت بپردازد. نباید در مسیری قرار بگیریم که این طرح‌ها به گفت و شنود ختم شود، در غیر این صورت به نتیجه‌ای نخواهیم رسید.
حاجی دلیگانی تصریح کرد: در کشور لازم است نقدینگی مردم و بانک‌ها به سمت تولید جهت گیری کند و میسر شدن این مهم در گرو مشوق های لازمی است که در بسترهای خاص باید از طرف دولت فراهم شود تا مردم راهی جز سرمایه گذاری در تولید را مشاهده نکنند.
وی خاطرنشان کرد: بنابراین بهترین راهکار عملی شدن این موضوع، شجاعت و رشادت مدیران اجرایی است، یعنی یک مدیر پشتوانه‌ای احساس کند تا در قبال فعالیت‌هایی که ریسک بالایی دارند اطمینان خاطر داشته باشد.
ایسنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.