سرویس: غیر تولیدی 10:28 - شنبه 24 فروردین 1398

امام‌جمعه اصفهان:

آمریکا آرزوی ایجاد محدودیت و مشکل برای سپاه پاسداران را به گور خواهد برد

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: آمریکا آرزوی ایجاد محدودیت و مشکل برای سپاه پاسداران را به گور خواهد برد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان در پی یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور ایالات متحده بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برگزار شد.

امام جمعه اصفهان در این گردهمایی با اشاره به حادثه سیل در استان‌های کشور اظهار داشت: بارش‌های اخیر برای افرادی که پیش‌بینی نادرستی از تغییر شرایط آب‌وهوایی کشور داشته و عنوان می‌کردند که دشمنان به ابرها اجازه بارش نمی‌دهند، یک تودهنی بود. این حرف‌ها درست نیست و خداوند هر زمان اراده کند، شاهد بارش خواهیم بود و در مجموع این بارش‌ها برکت بود؛ چون هشدارهایی به ما داد و در فصل خوبی هم اتفاق افتاد.

آیت‌الله سیدیوسف طباطبائی‌نژاد افزود: در جلسه استانداری هم عنوان کردم که اگر خدای نکرده چنین بارش‌هایی در اصفهان اتفاق می‌افتاد، آبرویی برای اصفهان باقی نمی‌ماند، چون متأسفانه چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب اقدامات عمرانی نادرستی در حاشیه رودخانه زاینده‌رود انجام شده و عرض رودخانه در برخی مناطق به کمتر از 10 متر رسیده است و حتی یک مسئول جلوی این کار را نگرفته است.

وی با اشاره به سالروز میلاد امام سجاد (ع) گفت: امام سجاد (ع) از خداوند می‌خواهد به او توفیق دهد تا گناه نکند و ذلیل نشود چون در واقع همه چیز در دست خداست.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با توصیه به ائمه جمعه برای ورود به مسائل اجتماعی ادامه داد: اگرچه برخی خسارات سیل غیرقابل جبران است، اما امیدوارم با همت همه خسارت‌های سیل اخیر در کمترین زمان جبران شود.

وی با اشاره به یاوه‌گویی اخیر آمریکا درباره سپاه پاسداران تصریح کرد: سابقه ندارد که نیروی مسلح یک کشور تروریست نامیده شود و این کار خلاف قوانین سازمان ملل است. آمریکا می‌خواهد سپاه را جدا از ارتش نشان دهد، اما سپاه و ارتش دو اسم هستند ولی نیروهای مسلح ما این دو هستند، اما از سپاه خون به دل دارند.

نماینده اصفهان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ترامپ به صراحت گفت که ایران می‌خواهد ما را از خاورمیانه بیرون کند که حرف کمی نیست. آمریکا از سپاه ضربه خورده است و ان‌شاءالله بیشتر هم ضربه می‌خورد.

وی با بیان اینکه آمریکا آرزوی ایجاد محدودیت و مشکل برای سپاه و پاسداران را به گور خواهد برد، خاطرنشان کرد: آمریکا هیچگاه قانون اساسی ما را قبول نداشته است و ده‌ها بار از سرنگونی نظام جمهوری اسلامی سخن گفته است.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه ما همه پاسدار اسلام و انقلاب هستیم، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: برای حفظ انقلاب باید سه گام برداریم. گام نخست اصل انقلاب، گام دوم حکومت اسلامی و گام سوم، تمدن اسلامی است.

وی اضافه کرد: حکومت اسلامی یعنی در بین سران حکومت و مردم رشوه‌خواری، دزدی و کم‌کاری نباشد. پیشرفت علمی، اخلاق و عدم فساد، سبک زندگی اسلامی، مبارزه با دشمن و خودکفایی اقتصادی باید به صورت عملی در گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: در گام تمدن اسلامی باید ناظر و هدایتگر یکدیگر باشیم تا بتوانیم به حکومتی تبدیل شویم که برای دنیا الگو باشد تا زمین و زمان را برای ظهور امام زمان (عج) آماده کنیم.

وی با بیان اینکه سوره والعصر شناسنامه یک انسان مومن است، ادامه داد: انسانی که ایمان و عمل صالح داشته باشد و دیگران را هم هدایت کند مومن است و اگر همه اینطور باشند، حکومت اسلامی خواهیم داشت.

امام جمعه اصفهان درباره رونق تولید گفت: متأسفانه در زمینه رونق اقتصاد و تولید سخن زیاد گفته شده اما کار زیربنایی انجام نمی‌شود. تا بانک‌ها سود‌های 18 تا 22 درصدی به کسانی که پول خود را در بانک می‌گذارند، می‌دهند که در هیچ جای دنیا مرسوم نیست، امکان رونق تولید وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که پول در تولید و توسعه جریان نیابد، اقتصاد رشد پیدا نمی‌کند، تصریح کرد: باید از تولیدکنندگان حمایت شود و بهره بانکی برای تولیدکننده را کاهش دهند.

همچنین در این گردهمایی بیانیه‌ای به شرح زیر قرائت شد:

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم.

و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین.

ملت شریف و بزرگوار ایران در روزهایی که مشغول آلام سیل‌زدگان در چهار سوی کشور پهناور و سربلند خود می‌باشد و در این میان، نیروهای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یاری رساندن به بخش عظیمی از مردم خود در خط مقدم ایثاراند، شاهد ناجوانمردانه‌ترین برچسب و اتهام از سوی سران استکبار و بالاخص آمریکای تروریست‌پرور می‌باشند. تروریست نامیدن نیروی مسلح که بر اساس قانون اساسی کشور مسئولیت حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان را دارد، یک امر خلاف وجدان بشری و عرف بین‌الملل و عزت و شرف کشور بزرگ ایران است.

این خوش‌رقصی آمریکا برای صهیونیست‌ها بعد از الحاق بلندی‌های جولان به رژیم اشغالگر قدس بیانگر اهدافی چند است که در نهایت از آن نه تنها طرفی نخواهند بست، بلکه به فضل الهی کور و پشیمان خواهند شد.

اهم این اهداف عبارت است از: الف- تقویت نتانیاهو در انتخابات اخیر ب- شکسته‌بست کردن پاشنه آشیل خود در منطقه بعد از اینکه جبهه مقاومت نقطه ضعف آنها را برملا کرد که این مهم‌ترین هدف او به‌شمار می‌رود. ج- بستن دست ایران در دور زدن تحریم‌ها و جبران ناکامی‌های خود در این زمینه د- خوش‌خدمتی به آل‌سعود و آل‌خلیفه و ازناب دیگر خود در منطقه بدون توجه به پیامدهای وخیم هرگونه حرکت نظامی بر علیه ایران که آتش آن از مرزهای چین تا دریای مدیترانه و در جنوب تا خلیج عدن را در بر خواهد گرفت و زهی خیال باطل، زیرا آمریکا مرد این میدان نیست و اگر هم باشد، جز زیان و خسران ابدی را در کارنامه خود ثبت نخواهد کرد. زیانی که از همه ناکامی‌های تاریخ آمریکا در ویتنام و امثال آن، بزرگ‌تر و فاجعه‌آمیزتر است جوری که آن شکست‌ها را فراموش خواهد کرد. و- ایجاد اختلاف بین مردم و نیروهای انقلابی بالاخص سپاه و ایجاد فاصله بین قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران.

لذا ملت شریف ایران یکپارچه در برابر این دژخیمانِ ازل و ابد که حتی قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی که حاصل قرن‌ها مجاهدت و خون دل خوردن و شهادت‌ها و زندانی‌ شدن‌های بهترین فرزندان این مرز و بوم و شهادت آنها بوده است، این‌گونه مورد اهانت قرار می‌دهند را برنتافته و پشت سر رهبر هوشیار و شجاع خود و دست در دست هم خواهند ایستاد؛ چون در این موضع سپاه یعنی تمام ایران و تمام ایران یعنی سپاه.»

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.