سرویس: غیر تولیدی 09:00 - چهارشنبه 21 فروردین 1398

آمادگی بیمارستان صدوقی اصفهان برای ارائه خدمات در خوزستان/ بیمارستان صحرایی ۳۲ تخته در پلدختر مستقر شد

رئیس بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان گفت: یک بیمارستان ۳۲ تخته با مدیریت بیمارستان کرمانشاه و کمک نیروهای بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان در پلدختر دایر کردیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید رضا مرتضویان در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهید آیت الله صدوقی اصفهان تا سه روز گذشته در منطقه در آق‌قلا مستقر بود که با تثبیت وضعیت و اعلام مسئولان استان گلستان مبنی بر توانمندی در ارائه خدمات جمع آوری شد.

رئیس بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان تصریح کرد: ام ار آی، داروخانه، موتور برق و سرویس بهداشتی و سایر وسایلی که در آنجا مستقر بود را به پل‌دختر منتقل کردیم.

وی افزود: منطقه قسمت غربی رودخانه در شهر پل‌دختر بیشترین آسیب را دیده که در آن جا و با مشارکت بیمارستان امام حسین(ع) کرمانشاه که متعلق به بهداری نیروی زمینی سپاه است، یک بیمارستان 32 تخته با مدیریت بیمارستان کرمانشاه و کمک نیروهای بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان دایر کردیم.

مرتضویان ادامه داد: در این بیمارستان ام آر ای، سی‌تی‌اسکن و داروخانه را ما کمک می‌کنیم و نیروهای بیمارستان امام حسین(ع) کرمانشاه هم بخش اورژانس و بستری را ارائه می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: اکنون هم این آمادگی و نیروی انسانی را داریم تا در صورتی که در استان خوزستان نیاز باشد در این استان هم فعالیت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.